6 Nisan 2010 Salı

Pancarlı Makarna

Bu aralar bizde makarnalı geceler uygulanmaktadır..))Farklı farklı makarnalar denemek benimde çok hoşuma gidiyor..Hele pancarlı makarnayı mutlaka ve mutlaka sosu ile hazırlayıp,İzmir tulumu ile tatlandırmanızı şiddetle tavsiye ederim..Ambalajdaki rengi,haşlandıktan sonra çok açıldı..Tadında pancar aromasını merak eden arkadaşlara da,inanın ben alamadım..Diğer arkadaşlardan, ben tadını aldım diyenler olduysada, yine tekrarlıyorum ben alamadım..Belkide sosu ve peyniri o aromayı kapamış olabilir..))Makarnalı gecelerimiz yine devam edecek arkadaşlar..)))
Pancarlı Makarna
Hazırlanışı
Kaynayan suya 1 kase makarna atılıp 10 dk pişirilip süzdürülür.
Pancarlı Makarna
Hazırlanışı
Tencereye 1 yemek kaşığı tereyağ veya zeytinyağ koyulur.

Hazır İtalyan sosundan 3 yemek kaşığı eklenip karıştırılır.

Makarnalar içersine atılıp karıştılıp servis tabağına alınır.

Üzerlerine İzmir tulumu rendelenip afiyetle yenilir.
Pancarlı Makarna
Makarnaları bizim sokakta kışın açılan bir mağazadan almıştım..Yanında birde hazır sos ve balsamic sirke almıştım..İlgilenen arkadaşlara yerini tarif edebilirim..
Pancarlı Makarna Pancarlı Makarna
Fotoğraflarını özellikle paylaşmak istedim..)

Sitelerini buradan izleyebilirsiniz..(www.healthlifeshops.com)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder