8 Nisan 2010 Perşembe

PASTA




Esimin dogum gunu pastasini hazirlamak istedim ,cok guzel oldu sadece seker hamuru suslemede acemiyim kendimce birseyler yaptim onemli olan ellerimle hazirlamis olmam diye dusundum.Bloglarda seker hamuru ile harikalar yaratan arkadaslar var hayranlikla izliyorum.


Benim acemi pastam ve hazirlanisi....


MALZEMELER..
4 yumurta sarisi ve beyazi ayrilacak
1 bardak seker
1 bardak un,4 kasik kakao
kabartma tozu
1 cay bardagi sut
1 paket cikolata sos,1 kare paket bitter
1 bardak ceviz,1 bardak visne
seker hamuru.
HAZIRLANISI

Bir kabin icinde yumurta beyazlari 1 kasik seker ile iyice cirpilir kabartilir.Ayri bir kabin icinde yumurta sarilari,seker cirpilir,sut,un,kabartama tozu karistirilir.Yumurta beyazlari spatula ile yavasca hamura ilave edilir.Karisim yaglanmis,unlamis kelepceli kalipta 170c firinda pisirilir,sogutulur.Kakao ilave etmeyi unutmayin.

Soguyan kek ikiye bolunur 1 portakal suyu ile islatilir.Cikolata sos pisirilir icine bitter ilave edilir karistirilir kekin uzerine surulur,ceviz,visne serpilir diger parca kek uzerine kapatilir.Seker hamuru merdane ile ince acilir kekin uzerine kapatilir.Ben renklendirip kurabiye kalibi ile sekiller cikardim susledim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder