7 Nisan 2010 Çarşamba

PEÇETELİK YAPALIM MI:)


Bu da nerden çıktı Sema diyenleriniz olmuştur:) Valla bende bilmiyom aslına bakarsınız nerden çıktığını ama çıktı işte:)) Ne zamandır güzel bir peçetelik arıyordum kendime bulduklarım ya hoşuma gitmiyordu ya da pahalı geliyordu. Bende kendi peçetiliğimi kendim yaptım. İyi yapmış mıyım?:)) Eeee malum zaman ekenomi zamanı. Aslında peçetelikleri yaparken bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim. Güzel ve iş görür olunca yaptığım peeçetelikleri sizlerle paylaşmak istedim. Kimbilir belki sizinde ihtiyacınız vardır. Yapımı çoook kolay. İhtiyacınız olan bir streç ya da folyo rulosu
Makas
Yapıştırıcı ve
Kaplama yapabileceğiniz herhangi birşey( kurdela,simli süslü ipler,yılbaşı süsleri,rafya, grafon kağıdı bile olabilir....elinizde evinizde ne varsa)

















Folyo ya da streç rulonuzdan istediğiniz kalınlıkta yuvarlaklar kesin.(Biraz zor oluyor kesimi ama tırtıklıda olsa belli olmuyor kaplanınca.) Sonra bu yuvarlakları istediğiniz malzemeyle kaplayın ve yapıştırın. Ben organize kurdela ile süsledim bantla tutturdum. Sonra da isterseniz süleyin. İster hazır çiçeklerle, kuru çiçeklerle... aklınıza ne gelirse. İşte bu kadar nasılım ama:))

Birde yeni yılda öğrencilerim için hazırladığım hediyelikler vardı. Bunlarıda fon kartonundan külah yaparak yaptım. Üzerinide fom kartonundan yaptığım külahlardan biraz daha büyük grapon kağıdıyla külah yaparak süsledim. Bu da hediyelikleriniz için belki fikir olabilir.;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder