6 Nisan 2010 Salı

SALATADAN DA OLSA, GÜLLER SİZE

TABBİİKİ DE DİYETTEYİZ !! :))))




bu güzeller güzelini,

sadece SİZLERİÇİN aldım- hazırladım ve görüntüledim.




SALATA GÜLÜ VE ROKA- BİRAZDA TON BALIĞI :)

SINIFIMIZA
Merhaba merhaba ,BENİM ÇOK SEVGİLİ SINIFIM, çok SEVGİLİ BLOG ARKADAŞLARIM:
Hiç sizleri ve diyeti unutmadım. Aklımda size sunmam gerekenler, gözlerim ise çok Sevgili Mehtap'ımızın sayfasına bıraktığınız yorumlarda bu günlerde.
Mehtapcığımın bu haklı gururu elbette belli, ama bana ne oluyor bende anlıyamadım. Okudukça okudum, döndüm bir daha okudum... hayran oldum....
Gerçekten azminize, kararlılığınıza, AYNAYA BAKIŞINIZA Ve Yaza Kışa Sonbahara Bahara ve tüm ZAMANLARA hazırlanışınıza bakakaldım.. Çoookk sevdim BU DURUŞUNUZU.
Demek her şey yolunda..
Demek yüzler gülüyor..
Demek ki OLUYOR !!!!!
Olmaz mı ,olmaz mı hiçç.
Tebrik ediyorum sizleri, Bu öylesine yüksek bir enerjiki alabiliyorum,görebiliyorum bu yüksek sevilesi coşkuyu.
Ne mutlu size..
ne mutlu MEHTAP'a
Ne mutlu sınıfımıza.
AYNADAKİ BÜTÜN KADINLARA,
AYNADAKİ TÜM BEYLERE
SEVGİLER YOLLUYORUM....
YOLLARINIZ GÜLLER OLSUN...
YAZ'INIZA KELEBEK HAFİFLİKLERİ KONSUN....... :))
SAĞLIKLA.. HUZURLA.. BOL KEYİFLİ BİR YAZ GEÇİRMENİZ DİLEKLERİMLE....

HAYATIN TADINI ÇIKARIN.
SEVGİLER.. SEVGİLER... SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder