6 Nisan 2010 Salı

SEHER VAKTİ...



seherciğimin sevdikleri
bunlarda benim sevdiklerim :)

karamel cappucinolu ,yabanmersinli ,çikolatalı cupcakeler ! TARİFİ
vişneli cheescake
balkonda kahve saatimiz

evin dünya güzeli minişi
yakup bey :)
Bay RUDY
güzel teras
buda fikir olsun (giriş)
enfes ortancalar
bahçeden bir bölüm
rudy yemezse Hurmalar kocaman olmak üzere


sevdiğim renk sonbahar....


Güzel bir sonbahar günüydü
Sıcakmı sıcak, güneş yazdan kalma adeta, ben bağ bahçe, sahillerde gezmekten içi dışı,tüm ruhu arınmış halde eş, dost ,akraba ziyaretlerimi tamamlamaya çalışıyorum.. Onlarca sitem haklı olarak kulaklarımda son 6 aydır.. (ama bende haklıydım mazaretlerimizle :(
Bu izin haftamda Tüm ricaları sıraya koyup, sabah kahvaltı, sonra kahve saati , öğlen sonraları çay olarak bölüne bölüne tamamladım tüm ziyaretlerimi... Çook Güzel bir haftaydı benim için..
O günde akrabalardan sevgili Kuzenin eşi Seher'e davetliydim. Ailenin 2 gelini olarak yan yana gelince çok çok keyifli, bol ve uzuun muhabbetli bir gün geçirdik.. Seher'e çok sevdiği sakızlı lorlu kurabiyeler, karamelli cappuccinolu cupcakeler, ve sonbahar kasımpatıları götürdüm. Kendiside benim en sevdiğim ve harika yaptığı dolmalarımı,böreklerimi ,ve vişneli cheescake i hazırlıyarak beni mahçup etmişti. Seher benim hayatt agördüğüm en çok ailesine çocuklarına evine bahçesine hayvanlarına bağlı insanların başında gelenlerdendir.. Birde şekermi şeker akılllımı akıllı bir papağan aileye katılmıştı :)))
Evin yeni üyesi Papağan yakup, her telefon çalışınca ALOOOO , her kapı çaldığın da da KİM OOOOO demesiyle keyfime keyifler kattı :)))) Ama Çokk şeekerr bişi :))))
Evin köpeği RUDY, dünya güzeli kedisi Miniş ,muhabbet kuşları, balıkları ile tam bir hayvansever olan kuzen ve ailesini gönülden kutluyorum...Miss gibi bir ev ve miss gibi bakımlı hayvanlarıyla hakikaten kutlamak lazım hepsini.
Kahveler terasta yudumlanmış, çaylar evin en ferah köşesinde içilmiş,çok güzel ağırlandığım, sessizliğin,ve yine tabiatın içinde,sevdiğim insanlarla,ailemizle beraber harika bir gün geçirmenin huzuruyla vedalaşıp, masal evimin yolunu tutmuştum..
SEHER'ciğim çok çok teşekkürler ederim canım benim ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder