6 Nisan 2010 Salı

SEMİZOTU SALATASI - 4


BU KALP SİZİN İÇİN...


Semizotu inanılmaz tükettiğim, ama en çokda çiğ sevdiğim bir sebzedir ( hele yoğurtlusu .. )
haftanın 3 günü mutlaka tüketirim...
Daha önce salatalar köşemde semiz otlu salata tarifleri vermiştim,
bu güzeller güzeli kızılcık görünümlü ve ebatlı domateslere ise fena takığım tabiri caizse !! :) Rastlayıncada :
Hemen semiz otu salatasına arkadaşlık edip, pozunu verdi bile....
denemek isterim derseniz migroslarda bulacaksınız !

PLUM DOMATESLİ SEMİZOTU SALATASI

Biraz SIZMA zeytinyağı, birazda kırmızı soğan halkaları, tadına görede limon -tuz yeterli....
Biliyorum yine çok seveceksiniz......
AFİYETLE BOL KEYİFLER DİLİYORUM ARKADAŞLAR.

*
İstediğiniz yaz iÇECEKLERİni BİR TÜRLÜ YAYINLAYAMADIM :( FIRSAT BULAMIYORUM... ama mutlaka yayınlıyacağım söz verdim size .
İşler bir yandan, yetişmemiz gereken durumlar diğer yandan derken olmadı :(
BİR YANDAN DA BAVULLARI KAPATMAYA BAŞLADIK !!!!! GERİ SAYIM BAŞLADI.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder