5 Nisan 2010 Pazartesi

SEVDİĞİM İKİ KADIN !!!!! :))))









SEVDİĞİM İKİ KADIN :)

İnsanın hayatında sevdiği ,adlandırdığı kadınlar vardır, kimi anneleri, kimi teyzeleri, kimi halaları, kimi kardeşleri ,kimi ise sevgililerine, eşlerine sevdiğim kadın der.
Benimde sevdiğim kadınlar vardır hayatımda, hatta sıralaması bazen yukardaki gibidir.
Birde benim CAN ARKADAŞLARIM vardır.. ONLAR SEVDİĞİM KADINLARDIR,
Birde onların sevdiği CANlar vardır :)) ''CİNDY'' gibi. burnundaki siyah benden dolayı adı cindy :) CİNDY ( evin kedisi - kızı :) ve HALE : sevdiğim iki kadın :))
Nisan ayının ilk haftasında,iadei ziyaret günlerimden birini Hayatımda İZ bırakanlardan biri olan çok sevgili Arkadaşım HALE'ciğimle beraber geçirdim. Hale benim 2 nolu ballı karadutumun , ilkokul -kolej yıllarından sınıf arkadaşının annesidir. Biz çok sevgili 2 veli arkadaş yıllar yılı kopmadan bugünlere taşıdık, saygı ve sevgi ötesi dostluğumuzu. Çocuklarımız da aynen anneleri gibi hiç kopmadan, ayrı üniversitelerde öğrenimlerini sürdürselerde kardeş-dostluklarını örnek bir şekilde yürüterek, bizleri çok mutlu etmekteler.
Bu sevdiğim iki kadının ne tırnakları vardır tırmalayan, ne sesleri vardır hırlayan, ne nankörlükleri vardır, unutulmayan, ne oyunları vardır akıllarda kalan,
CİNDY bile insan üstü vasıflarıyla, tabiat anaya karşı gelmekte adeta !!!
Öylesine uysal ve sakin bir kedi yani. Evin sükuneti insanlarına, bitkisine, kedisine dahi okadar geçmiş ki, hissetmemek imkansız.
Bu huzur dolu ortamda, diyetimin ilk günlerindeyken Haleciğim bana ;sabah kahvelerimiz ve likörlerimizden sonra harika bir öğlen yemeği hazırladı.
İlk kez tattığım, '' bakla yaprağı '' !! somon füme ve kapari ,salata yaprakları,zeytin ve domateslerle enfes bir sandviç hazırladı. Bakla yaprağı hafif aroması ile çok hoş bir çeşitti. Yine yanında çok sevdiğim zeytinyağlı brüksel lahanası ile harika bir ikili oldu, mis gibi bir yeşil çayda hepsine arkadaşlık etti. Belki sizlerede farklı bir öğlen öğünü ve çeşnisi olacak bu lezzeti tanıtmak istedim.
Çiçek kurabiyeler ise naçizane bendenize ait. Zencefilli -karanfilli, ve tarçınlı tamda Hale'ciğimin sevdiği gibi. Ama Hale ne kendi yedi, nede bana tattırdı, ELLENMİCEK ,BUNLAR VAZODA BÖYLE SEYREDİLECEK !! dedi :))) aynen öylede OLDU !!
Bakla yaprağını Hale Şiledeki yazlığının bahçesinden topladığını söylemişti . Bu haftada lavanta getireceğine dair söz aldım :)
Gelir gelmez bazı güzellikler paylaşacağım inşallah sizlerle.
Şimdi müsadenizi istiyor ve sizlere güzel bir hafta sonu diliyorum.
CANIM HALEM, ÖMRÜN GÜZELLİKLERLE DOLSUN ÇOK KIYMETLİM, KALBİ ,RUHU GÜZELİM. SENİ VE CİNDY'mi ÖZLEMLE ÖPÜYORUM.

HEPİNİZİN HAYATINZDA SEVDİĞİNİZ KADINLAR ÇOK OLSUN...
SEVGİLER....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder