5 Nisan 2010 Pazartesi

SEVGİ DOLU BİR ZEYTİN DALINA TUTUNDUM





Geçtiğimiz hafta akşam üzeri eve döndüğümde beni özlemle beklediğim bir süpriz karşıladı.
2 yıldır mutfağımızın , kahvaltılarımızın ve damak tadımızın baş tacı zeytinyağlarım ve ev yapımı zeytinlerimle nihayet buluştum.
Kolimi açtığımda başımı döndüren bir koku yayılıverdi evimizden içeri odalar dolusu. Mis gibi sümbüller, kır çiçekleri, şebboylar, çocukluğumun bahçe çiçekleriydi !!!!!
Bunun baş mimarı Biricik Arkadaşım- Kardeşim Çok SEVGİLİ DELİFİNA'mız ve AilesiYDİ ELBETTE.
Geçen sene bana geçmiş olsuna geldiklerinde tadına doyulmaz bu lezzetleride yanlarında getirip bizleri çok mutlu etmişlerdi.

Artık her bitmeye başladığında, ilk siparişi ben, yakın arkadaşlarım, ailem ve komşularımla verir olduk.
2 yıldır sayelerinde, onlarsız bir hayat düşünemiyoruz.

BENDE SİZE MUTLAKA BU TAZECİK YENİ SIKILMIŞ ZEYTİNYAĞLARDAN ÖNERİYORUM. (hemen sipariş sırasına girin, dilerim hala şansınız vardır !
eV yapımı zeytinlerden de tatmanızı da öneririm elbet.
Birde muhteşem zeytinyağlı sabunlarından da istemeyi ihmal etmeyiniz.
Daha detaylı bilgi DELFİNAmızın sayfasında.

DELFİNA'm Sana VE AİLENE tekrar tekrar teşekkürler ederim canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder