8 Nisan 2010 Perşembe

SIKAGODAN MERHABA ....

Arkadaslarim Filiz nerede diye merak ediyordur. Ben bu ara yemek yapmak yerine gezmeye verdim kendimi :)

Cheesecake Factory Istanbulda'da aciliyormus Bir yolunu bulup tariflerini elime gecirebilsemmm , hemen sizlerle paylasirdim :)

Yolculugum cok guzel gecti . 13 saatlik uzun bir ucus suresinin uzerine kizim Yeliz ve damadim Raz'a kavustugumda butun yorgunlugum kayboldu. Geldigimden beri bebek hazirliklari yapiyoruz . Bebege alisveris yapmanin ne kadar zevkli oldugunu tekrar hatirladim.Ozellikle torun icin olunca cok daha zevkli . Bu arada bir sure daha tarif ekliyemiycem cunku onumuzdeki hafta ev tasiyoruz ve 3 hafta icinde bebegimiz geliyor.

Bu arada kizim Name de bos durmamis , sayfamiza eklemek uzere verdigi davetten en begenilen tariflerini bize mail atmis ve resimlerini cekmis .Benim yerine kizim sayfama tarifler ekleyecek , ziyaretlerinizin devamini bekleriz :)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder