6 Nisan 2010 Salı

Sinema Keyfi



Geçen hafta sonu sinemaya gitmek için Tepe Nautilusa gittik,ama havanın kapalı olmasından dolayı ,sinemalar inanılmaz kalabalıktı. O yüzden sinema işini hafta arası halletmeye karar verdik:)

.....

Bora'nın çarşamba günü boş(yanii ödev yok)o yüzden okuldan eve gelince,hemen toparlanıp başbaşa sinemaya gittik,cinepol bana çok yakın olduğu için orayı tercih ediyorum çoğu kez.Her zamanki gibi sinema yine bomboştu :) rahat rahat filmimizi izledik.. Çantamızı doldurup gittiğimiz için filmi izlerken çok rahat ettik...piknik havasında bir keyif yaptık denebilir...

"Yukarı Bak" oldukça eğlenceli, çocukların hoşuna gitti.Yaşlılığım aklıma geldiği için ben pek gülemedim... :)


Yine hafta içi "Nefes" filmini izlemeye gittik,uzun zamandır fragmanlarını izlediğim filmi sonunda seyrettim...tahmin edeceğiniz gibi ben ağlaya ağlaya bir hal oldum.. gözlerim şişti resmen..makyajsız gidilmesi tavsiye edilir... askerlerle ilgili her türlü haber beni zaten çok etkiliyor ......
Pek politik yazılar yazmadım şimdiye kadar,ama en güzel açılım bu film bence.. şiddetle gitmenizi öneriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder