6 Nisan 2010 Salı

SOBELENDİM..


Sevgili arkadaşım neşeli günler tarafından sobelenmiş bulunmaktayım :) Hemen soru ve cevaplara geçiyorum..
Yaptığım 4 iş:
1-annelik
2-dvd film izlemek
3-mutfakta zaman geçirmek
4-blogumla ilgilenmek

Defalarca izlemekten sıkılmayacağım 4 film:
1-Piyanist
2-Akıl Oyunları
3-Yeşil Yol
4-Hayat Güzeldir

Yaşadığım 4 yer:
İstanbul
İzlediğim 4 televizyon programı:
1-Beyaz Show
2-Avrupa Yakası
3-Aşk-ı Memnu
4-Dudaktan Kalbe

Tatil için gittiğim 4 yer :
1-Paris
2-Roma
3-Antalya
4-Bodrum

En sevdiğim 4 yemek:
1-Yaprak sarma
2-Perde pilavı
3-Ispanak
4-Patlıcanla yapılan her şey

Hemen şimdi olmak istediğim 4 yer:
1-Çocuk parkındaki bir salıncakta
2-Çocuklarımın bebeklik dönemlerinde
3-Elimde kahvem,hafif müzik çalan bir cafede
4-Yağmur yağarken deniz kenarında

Bir yağmur damlası olsaydım düşmek istediğim 4 yer:
1-Kurak topraklara
2-Denize
3-Kırlara
4-Rimelli bir kirpiğe

İlk sobemi böylece sonlandırmış bulunuyorum :) Ben de sevgili arkadaşlarım :
1-Eda'yı
2-Defne'yi
3-Elma Şekeri'ni
4-Taze Nane'yi

sobeliyorummm..Kolay gelsinn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder