7 Nisan 2010 Çarşamba

TAHINLI KURABIYE


Bugun bu nefis kurabiyeleri hazirladim , cok guzel oldu .
Bu tarifi yaparsaniz unutmayin ki sogumadan servis tabagina almamak lazim yoksa dagiliyor dagiliyor.
Yarin Eminonu'ne gidiyorum;Fermo'ya ugrayip, pasta malzemeleri alacagim.Mehmet Efendi'den Turk Kahvesi alip Kapali Carsida turlamayi dusunuyorum. Cok seviyorum oralari.Eger fotograf makinami unutmazsam resim cekip sizlerle paylasmayi dusunuyorum :)
Simdi gelelim bu agizda dagilan , lezzetli kurabiyenin tarifine ....

Malzemeler ve Hazirlanisi;
1 su bardagi tahin,250 gr oda sicakliginda yumusatilmis margarin ve 1 su bardagi seker iyice karistirilarak ezilir .
Yarim cay bardagi sivi yag,1 yumurta sarisi,kabartma tozu aldigi kadar un ilavesi ile yogurulur .Hamur ceviz buyuklugunde parcalara bolunur.(Eger toplamakta zorluk cekilirse elinizi hafif islatin ve oyle yuvarlayin)
Hazirladiginiz ceviz buyuklugundeki bu toplari yumurta akina ve susama batirin .
Hamurun bir parcasinida cok daha buyuk hazirlayip 170c firinda pisirip uzerine pudra sekeri serperek servis yaptim.
Afiyet olsuuuuunnnn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder