6 Nisan 2010 Salı

Teşekkür

Bloğumdan yapılan kopyalama için oldukça üzüldüm,kızdım.Ama görüyorum ki bir çoğumuzun başına ne yazık ki bu tip olaylar gelmiş.
Mesajlarınızla moral buldum.Blogunu sil tuşuna kaç kere gittim geldim bilemezsiniz.Bir anlık bir durum çünkü. Tüm yorum yazan komşularıma tek tek teşekkür ediyorum..

Paylaşmak güzel elbette,eşime sorduğumda istenilirse yapılan her türlü engelleminin bir çok yolla kaldırılacağını, komple sitedeki her şeyin kopyalanabileceğini söyledi.Photoshop ile yazılan isimlerin istenilirse silindiğini duymakta çok hoşuma gitmedi açıkcası... Bu tip bilgilerle çok sıkı fıkı olduğum söylenemez, o yüzden şaşırıyorum.Daha önce Flickr'den fotoğraf yüklüyordum ama baktım ki fotoğraflar ağır açılıyor,bir de biraz zaman gerekiyor o yüzden üstünde durmamıştım hiç.
Ama yazılarının tümünü dikkate aldım,ne söylediyseniz harfi harfine uyguladım :) Paylaşmaya devam ediyorum şimdilik,umarım hiç birimiz bu tip tatsızlıklar yaşamayız.

Öncelikle Gül sana çok teşekkür ediyorum.Ne söylediysen aynen tıkır tıkır yaptım,ama sadece bir kaç fotoğrafı şimdilik değiştirebildim,biraz zaman lazım sanırım.Bundan sonrası için teşekkür ediyorum,güzel yanaklarından öpüyorum.

Bana çok güzel tüyolar veren Stil Direktörüne çok teşekkür ediyorum,maili ilaç gibi geldi :)) aynen uyguladım.....Kocaman Öpüyorum ....

Sevgilerimi yolluyorum.....

Güzel bir hafta sonu diliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder