6 Nisan 2010 Salı

UNUTULMAZ BİR SÜPRİZ Dİ...

Mart ayının son postunu , YE # 43 EKMEK ETKİNLİĞİMİZİN EV SAHİBİ ÇOK SEVGİLİ SALİHA'CIĞIMA
(Hayat Binbir Çeşni ) YOLLUYOR, KOLAYLIKLAR DİLİYORUM .

ZEYTİNLİ ,ZEYTİNYAĞLI EKMEK. (makinede)
4.5 sb tam buğday unu
1.5 sb ılık süt
1çk tuz - 1 tk. şeker - 1- yk zeytinyağ
1 çb veya 1 sb dilimlenmiş çekirdeksiz zeytin (yeşil-siyah)
1 tk. toz maya.
-----------------
1- normal ekmek
renk = orta
somon= büyük
zaman= 3 saat.


zeytinli ekmek dilimi

Ben bu aralar bu 2 çeşidi kullanıyorum.Kepekli ve Tambuğday unu.
Bugüne dek, Cevizli- zeytinli- ayçekirdekli ve sütlü sade ekmeklerim oldu .

ZEYTİNLİ VE ZEYTİNYAĞLI EKMEK

1.5 sb ılık süt





Bir gün kapı çaldı, valide sultanım ve küçük kara dutum (oğlum) seslenip kapıda kargo olduğunu söyledi, Yollayan ismi gördüğümde çok etkilendim . !!!!
elemanlar çok büyük olan kutuyu ! içeri bıraktılar...
Kutu içinden yukarıda gördüğünüz velinimetim çıktı :)))
Çok Sevgili Arkadaşım X' den geliyordu :) Çok güzel bir kartta, Kısacık bir not yazmıştı.
Hastalandıktan sonra ciddi gıda yasaklarım olmuştu. 6 ay sürecekti bu yasaklar, bir kısmı ise yaşam boyu :( hala büyük kısmı devam etmekte perhizin.
Sevgili Arkadaşım ise sadece ben gönül rahatlığı ile kendi ekmeğimi yiyebileyim diye çok anlamlı bir fedakarlıkta bulunmuştu benim için.
Biricik X 'im :) Neler söyliyebilirim daha bilemiyorum... Ailem ve ben sana bir kez daha teşekkür ediyoruz. gönül rahatlığı ile de ekmeklerimizi yapıp seni sevgi ve dua ile anıyoruz.
Daima yanıbaşımda olman dileklerimle hepimizden sana sonsuz sevgiler canım benim..
ALLAH KALBİNE GÖRE VERSİN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder