6 Nisan 2010 Salı

Uyuşma Hali

Yazla gelen bir uyuşukluk bu herhal.


-Anneee çok canım sıkılıyo n'aapıyım?


sıkıntılı cümlelerin arasına sıkışmış, amaaan boşver vaziyeti. Blog mu? Bak bugün bir şeyler koymalısın artık, iç sesine omuz silkiyorum. Mutfak yağlanmış, eline bir sünger alsan, cif, biraz da domestos, giriş şöyle. CIK! Yap-mıy-cam! Niye? Canım istemiyo. Konuşma çizgisi kullanmaya bile derman yok. Hazırdan yemeli, açarım Flickr hesabımdan hazırda bir foto, üşengeçliği bırakır, tarifini yazıveririm olur biter. Oldu bilem!




Malzemeler:



250gr margarin

1 su bardağı pudra şekeri

1 paket vanilya

Aldığı kadar un ( 400 gr civarında un alıyor)



Bu malzemelerle kulak memesi yumuşaklığında yoğurduğunuz hamuru, hafifçe unladığınız tezgahta bir santim kalınlığında açın. Çay bardağı yardımıyla çıkardığınız halkaları yağlanmış ya da yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizip, önceden ısıtılmış sıcak fırına (220 derece gibi) verin. Pembeleştiğinde hemen alın. Aralarına kakaolu fındık kreması sürüp, pudra şekeriyle güzelleştirip afiyetle yiyin.



Bizde bir ürün gerçek adıyla değil de en çok satılan markanın adıyla anılır.

Yıllarca margarin demeyip sanayağ dedik, şimdi de kakaolu fındık kreması demiyor nutella diyoruz. Ben usulünce kullanayım dedim.


Bloglar arasında sorular dolaşıyor. Sevgili İnci ve İpek bana da göndermiş. İnci'nin sayfasında yanıtladıydım ya burada da yayınlamam gerekiyormuş. Yanıtladım gitti.

Kullandığınız parfüm nedir?

Parfüm kullanmıyorum.

Kullandığınız kremin markası nedir?
Ellerim için daima klasik Arko kullanıyorum. Başka da kullanmıyorum.

Şu an okuduğunuz kitap nedir?
Orhan Pamuk Kar romanı elimde.

Enson aldığım üç ürün adı nedir?
Üç gündür evden dışarı adım atmıyorum, pazardan bolca sebze meyve aldım en son.

En sevdiğiniz üç dizi?

Elveda Rumeli, Canım Ailem'i izledik bu sene. Bir de TNT'nin komedi dizilerini Malcolm İn The Middle ve My Wife and Kids.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder