5 Nisan 2010 Pazartesi

YAĞMUR SEVGİ OLMUŞ ,YAĞMIŞ MASAMIZA BU PAZAR,,...


EBRULİ KEK,
ZEYTİNYAĞLI POĞAÇA





İstanbul bugün ciddi bir fırtına ve yağış altında, dışarıya adım atılacak gibi değil, ancak biz her zamanki gibi,sabah erkenden spor salonuna gittik ,masal kahramanımla beraber.
Stüdyo dersim yüzünden ben daha geç dönecektim evimize. Masal kahramanım alışverişi üstlenmek üzere bana veda edip ayrıldı salondan.
Yaklaşık 2 ay sonra, ilk kez bu hafta başlamıştım spora. 4 yıldır plates ve yogaya ağırlık vermiştim. Ailecek bir yerde olmak bana pek çok avantajlar da sağlıyordu elbette.
Güzel ve verimli spor dolu saatlerden sonra, kaloriler yakılmış ,egzersizlerle stresler atılmış, yeni kaloriler almak üzere evimin yolunu tutmuştum :))))
Dışarısı kelimenin tam anlamıyla uçuyordu. Arabaya binene kadar,şemsiyemi ,kendimi, idare edemedim.İnanırmısınız araç bile sarsılıyordu şiddetli lodos rüzgarından..
Nihayet sevgili EVİME kavuşmuştum...gelirken yolda masal kahramanım aramış, çayımızın, kahvaltımızın hazır olduğunu söylemiş, birde süprizin var demişti. Eee daha ne olsundu ki.

Masal kahramanım mutfağa eli çok yatkın olan ,binbir beceri sahibi biridir. Kapıyı ilk açtığımda evimiz missss gibi demlenmiş çay ve fırından çıkan lezzetlerin kokusu ile sarmalanmıştı.
ŞAŞIRDIM... POĞOÇA YAPMIŞŞŞ , HEMDE ZEYTİNYAĞLI :))) Çokda şeker bir masa hazırlamış,ütüne üstlük çok sevdiğim İCLAL AYDIN'cığımın yeni kitabını alarak süprizini tamamlamıştı.
Çokda centilmen olduğundan kahvaltı tabağıma 2 adet miss kokulu karanfillerdende ihmal etmemişti......
Banada bu şeker hatırayı gülümseyerek resmedip, ardındanda kahvaltı etmek düşmüştü.

KISACA YAĞMUR, SEVGİ OLUP BİR DUT MASALIMIZA DAMLA DAMLA DÜŞÜVERMİŞTİ BU SABAH......

HEPİNİZE İYİ PAZARLAR DİLERİM...
KEYFİNİZ DAİM, SEVGİ DAMLALARINIZ ÇOK OLSUN.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder