5 Nisan 2010 Pazartesi

YAPMASANDA OLUR KEKİ !!! :)))


YAPMASANDA OLUR KEKİ :) ( çok üzgünüm bu sunum için, ama telafi edeceğim :)
Sakızlı lorlu kurabiye ( tarifi)
Teşekkür ederim Belginciğim
Teşekkür ederim canım



- Telefon çalmış,
- Hattın diğer ucunda her daim sesini, varlığını sevdiğim Çocukluğumun en şekerlerinden Belgin'im, bana müsait olursam eğer kahveye geleceğini söylemiş,
- Nunusu 'ne demek ne demek hemde nasıl müsaitim '' demiş,
- Zaten o an mutfaktaymış, hemen BELGİNciğinin en sevdiği vişne- çikolatalı cappuccinolu muffınleri ve sakızlı lorlu kurabiyesini yapıvermiş yarım saatte.
- Etrafı sakızla karışık miss gibi kahveli kokular sarmış.,
- Kurabiyeler servis tabağına alınmış,
- Sıra gelmiş keke.
- Kek çıkmazda çıkmaz kalıptan !!!
- Nunu şaşırmış,bakakalmış bu işe !! :(
- yarım saat içinde zil çalmış,
- Yüzüde azıcık ama azıcık düşmüş kek yüzünden :(
- Kahveler olmuş, sohbetler demlenmiş, masalar kurulmuşşşş, hasretler giderilirken, anlatmış kekin başına gelenleri tabağa dizmeye çalışırken :)
- Meğerse dalgınlıkla keke yağ koymayı unutmuşum. Kalıba sarılıp kalmışlar tabii :)) !! :(((
- Belginciği hiç istermi NuNusunun ona buna üzülmesini :
- '' Ammmaaann şekerim yapmasınlar olur biter '' deyivermiş !!!! :))))))))))))
- Dakikalarca bu kekin adına gülmüşler..
- Nunu da demişki, ben bu başlığı alırıımmmm , bir güzel bloğa atarım.. :)))))
- Bende o yüzden diyorum ki

Sevgili arkadaşlarım :
YAPMASANIZDA OLUR BU KEKİ :)

HEPİNİZE SEVGİLER.......
*
Aynı tarifi diğer bir arkadaşıma yaptım.. bu sefer hiç bişeyi unutmadım !
tarif yarına inş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder