5 Nisan 2010 Pazartesi

YAŞAMIN KIYISINDA,, BİR DUT MASALI' NDA


Tüm evimizi saran karanfiller....

Portakallı kek,
Portakallı kek,
Tiramisu
Sakızlı sütlaç,

Peynirli poğoça,


HAYAT TATLI TESADÜFLERLE DOLUYMUŞ MEĞER.

Her şey yaz aylarında başladı. Bloğumu açıp siz dostlara 'MERHABA'' diyerek kendimi tanıtmış, yorum pencerelerinize misafir olarak konarak yola devam etmiştim.
Bir yaz günü, bir tesadüf beni çok anlamlı yazıların tam kalbine çekiverdi.Öylesine yazılardıki bunlar, gerçeğin tam içinden , kendi gerçeklerimize doğru adeta uzanıveriyordu. Çok anlamlı blog ismi zaten ilk anda sizi bu şahane kadına kilitleyiveriyordu. ''YAŞAMIN KIYISINDA ''........
Gel zaman git zaman birbirimizin müdavimi olduk, yazılar su misali aktıkça ortak noktalar buluşmaya başladı. Meğer sevgili NUR 'da benim memleketten BEYLERBEYİnden imiş. Aynı yerde doğup büyümüş, okumuş ,evlenmişiz... :)))
Sonra bir gün bana mail yolladı sevgili NURcuğum. Mailde , yeğeninin de beylerbeyli çok samimi bir arkadaşı olduğunu, benimde ona ne kadar benzediğimi anlatıyordu :))))))))
Yeğeninin ismini soyadını yazınca.......... SABAHA KADAR UYUYAMADIM !!!! :)))
O BENDİM !!!!!!!!!!!!!
Yeğeni ise, benim halen görüştüğüm, bizzat evlenmelerine aracılık ettiğim !!! :)) hatta bu konuda çok tepkiler aldığım, çok da olaylı bir evlilik macerası yaşayan arkadaşımdan başkası değildi :)))))) !!!!!
NUR'un yeğeni benim çocukluk arkadaşım, kandilli kız lisesinden okul arkadaşım,karşı komşum dan başka kimse de değildi yani .
DÜNYA BU KADAR KÜÇÜK İŞTE !!!!!!!
Aylarca birbirimize yazıp, hiç tanımadan kalplerimizi birbirimize armağan ettiğimiz NURcuğum 'la hikayemiz böyle başladı kısaca....
Her haliyle her zaman iyi günüme , zor günüme ortak olan ÇOK KIYMETLİ NUR'a Gıyabınızda TEŞEKKÜRLER EDİYORUM.. Tam 30 yıl sonra ilk kez yanyana geldik. Nur'da karşımızda ki apartmandan komşumuzdu . Nerden nereye.......
BLOG ALEMİnin kıymetini en iyi bilenlerden biri olarak, bu çok kıymetli günü sizlerlede paylaşmak istedim.
Sevgili NUR'un kısa süre önce 3. torunu dünyaya geldi, o gün kısa bir ziyaretti bizimkisi, çünkü onu bekleyenler vardı.
ama ben toparlanınca BÜYÜK GÜN için sözleştik, bana demiştiki '' SANA GELİŞİM BİR DUT MASALI'NA GELİŞ GİBİ OLACAK ONA GÖRE'' ...
Bende bu büyük gün için inşallah daha zinde ve kuvvetlenmiş olarak SOFRAM da bekliyor olacağım...
VE :
NURCUĞUM SEN BENİM EN TATLI TESADÜFLERİMDEN BİRİSİN CANIM. HEMDE YAŞAMIN TAM ORTASINDA !!!!! :))))

Şimdi sizi YAŞAMIN KIYISI 'yla baş başa bırakıyorum.....
HER BİRİNİZE SEVGİLER........ HAYAT SİZLEREDE ZARİF TESADÜFLER GETİRSİN .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder