6 Nisan 2010 Salı

YEMEKTEYİZ YARIŞMASI,KADIKÖY ÇEKİMLERİ NuNu'DA YAPILDI !! :))))))


YARIŞMA BİRİNCİSİ SOFRAMIZ :)))) !!!!!
:)))))) :)))))) :)))))) NuNu çok Mutlu !! Hepsini tek tek öptü :)))
enginarlı mısırlı göbek salata (bayıldılar)

coleslaw (lahana-havuç ) tarifi salatalar bölümünde (çok sevdiler)

elmalı kereviz salatası (servis yapmaya kıyamadılar
minik ipek için yaptığım tarçınlı kurabiyeler (çokk sevdi kuşum)
tiramisu ! ( komşularım çok sevr ben yapınca)
portakal soslu portakallı kekim Hayran oldular :) kıymalı soğanlı pazılı gül börek
keçi peynirli maydanozlu gül börek
sakızlı zeytinyağlı kurabiye (tarifi kurabiyeler bölümünde)
komşularımın zarifliği




Efendim demiştim komşularımı çoook sever, çokda sayarım.. Her biriyle ayrı geçmişlerimiz yaşanmışlıkarımız vardır unutamadığım.
Bu hafta özellikle 26 yılımızı aynı yerde,aynı apartmanda, kardeşlik ve harkulade dostluk çerçevesinde geçirdiğimiz biricik ve çok çok sevgili arkadaşım komşum Nurselciğim için düzenlediğim bir moral gününde diğer sevgili komşularımla buluştuk.
Sevgili Nurselimizin eşi 3 ay önce böbrek nakli olup zorlu ve mücadele dolu aylar geçirdi. Bu hafta sonuçlar ve durum daha iyi olunca hemen kutlamak ve bir moral penceresi açmak istedim arkadaşıma.
Diğer arkadaşlarla da sözleşip bende buluştuk. Çok aylar oldu beraber olmayalı onlarla da...Bana mal olmuş bir menü seçip, onların zevkiyle buluşturduğum bir sofra hazırladım. Çok keyif alıp çok çok beğenerek mutlu mesut bir çay sofrasında buluşup, adeta YEMEKTEYİZ YARIŞMASI -KADIKÖY ÇEKİMLERİ ni evimde yaşadık :))))))
Herkes hararetle ve mutlulukla bana notlar verdi. BÖYLELİKLE GELMİŞ GEÇMİŞ ENNN YÜKSEK '' PUANI '' ALARAK TÜM YARIŞMACILARI EGALE ETMİŞ OLDUM.. :))))))
ÇOK GÜZEL BİR GÜN OLDU BENİM İÇİN. helede zeynepciğim biricik torunu İpek'i de getirince mest oldum. İpek için özel kurabiyeler yapmıştım zaten..(3 yaşında)
Öyle güzel yediki hayran oldum elma yanaklıma :)En çokda ''anneannem bana bunlardan yapmıo '' demesine dakikalarca güldük :)))))))) ''Zeynepciğim bak artık yapılacak bunlar ,ona göre !! :))
(Tariflerin hepsini önceden vermiştim)

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLİ Nursel,nihal, zeynep, gülay ve sema
ZAHMETLERİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER, AYAĞINIZA SAĞLIK...
YİNE GELİN.... HER ZAMAN BEKLERİM.... !! BEN BU PUANLARLA OOoooo NE SOFRALAR KURARIM SİZE :))))))))))
( masal kahramanım da diyor ki : ! benden de gökyüzündeki tüm yıldızlardan binn demet *10 :)) !!!!!!!!!!!!
PEKİ , YA SİZİN PUANINIZ KAÇ ACABA ?? :)))
İYİ TATİLLER SEVGİLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder