8 Nisan 2010 Perşembe

YENİYIL SOFRASI




Yen yıl neredeyse yarı oldu yılbaşı sofrasını ben ancak koyabildim:) Bu aralar okulun son günleri olunca çok yoğun geçiyor. Notlar, fişler, evraklar derken kafayı kaldıramadık:) O yüzdende bloğumla bu aralar ilgilenemedim. Günah çıkartıcam ya bişeyleri bahane etmem gerekiyor ya:))
Yılbaşında uzaktan çok değerli misafirlerimiz vardı. Buradaki değerli arkadaşlarımızda gelince azıcık kalabalık oluverdik;) Ama çok eğlenceli, çoluk çocuk çok güzel bir yılbaşı gecesi geçirdik. Allahım bu yılı inşallah hepimize sağlıklı, bereketlı, huzurlu kılar. Yılbaşı akşamı yine arkadaşlarla yapacağımız mamaları paylaştık ve bu sofrada yeni yılımızı kutladık. Menümüzde, kremalı patates çorbası
mercimek salatası, ıspanak rulosu, humus, kıymalı ve peynirli börek, soslu biftek ve tatlı olrakta kabaklı pasta ve tavşan pasta vardı.Bazı mamalarımızın fotoğrafını çekemedim. Ama olanlar aynen aşağıda fotoğraflarda mevcut;)) Tarifi olmayanlarsa hemencik gelecek inşallah;))








Esra arkadaşımın yeşil mercimek salatası











Esranın kıymalı böreği
















Benim yaptığım kabaklı pasta














Benim yaptığım humus














Tavşan pastamız












Pilavımız

















Benim yaptığım ıspanak rulosu














Esranın yaptığı peynirli muska börek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder