7 Nisan 2010 Çarşamba

YOĞURTLU MAYONEZLİ PATATES SALATASI ___ AH YURDUM İNSANI:))))))))))

NASIL YAPIYORUZ?.....
7-8 adet patatesi haşlayıp küp küp doğruyoruz.
içerisine 1 kutu konserve bezelye,ince ince doğranmış marul,rendeleyip az bir sıvıyağda kavurduğumuz iki adet havuç,yine ince kıyıp tuzla ovup yıkadığımız ve suyunu süzdüğümüz kara lahanayı ekliyoruz.nane,kırmızıbiber,tuz ve zeytinyağ gezdirip iyice harmanlıyoruz.üzerine 4-5 diş sarımsağı ezip 200 gr.lık yoğurdumuza ekliyoruz yine 200 gr.lık mayonezide katıp salatamızın üzerini kaplıyoruz en son olarak sıvıyağda hafif kızarttığımız kırmızıbiberi gezdiriyoruz.1 saat dinlendirip servis yapıpp afiyetle mideye indiriyoruz.

AHH YURDUM İNSANI:))))))))HİKAYELERİ


Kalp ameliyatı oldum. 4 ay rapor aldım ve bu 4 ayın sonunda rapor paramı almak için Fatih SSK'ya gittim. Klasik bir şekilde eksik evrakları parti parti söyledikleri için 3 gün uğraştım ve büyük gün geldi. Param hesaplanıyor. Bankodayım, sorular geldi : - Hastanede yattın mı ? - Herhalde abi, dedim, henüz evlerde kalp ameliyatı yapamıyorlarmış . Hiç yorum yapmadı ve 2. soruya geçti : - Çıktın mı peki? Ve ben dumur... - Hayır, hala akşamları işten sonra yatmaya hastaneye gidiyorum. Ve kafamı duvarlara vurduracak soru geldi. Espri bile anlamaktan aciz bu adam sordu : - İstanbul'da kimsen yok mu yahu. Niye hastanede kalıyorsun ki hala?

Geçen gün aksam vakti dolmuşta gidiyorum, arkadan teyzenin biri bağırdı :
- 'Evladım şu sarı kamyonetin yanında indiriver.'
Dolmuş şoförü dumur olmuş bir vaziyette:
- İyi de teyze, o kamyonet hareket halinde, nerde duracağını nerden bileyim...

Geçen sene Hava Harp Okulunun sınavı'na gitmek için Bursa Terminali'nde otobüsümü bekliyordum.
Bu arada ilginç bir olaya tanık oldum. Adamın teki karısını İstanbul'a yollamak için bir otobüs
firmasından bilet almıştı.Fakat otobüs firması adama ayırdığı bileti başkasına satmış. Adamda bu
sinirle gişede görevli
olan memura şu şekilde bağırıyordu:
- 'Hepinizi şikayet ederim ben onu bunu anlamam. Karımı .ike .ike götüreceksiniz Istanbulaaaaa.

Şimdi arkadaşımla Taksim'de takılıyoruz. Bir adam ağlayan çocuğunu susturmaya çalışıyor.
Yanında da bir polis var; sonra adam çocuğa dedi ki:
- 'Sus yoksa seni polise veririm.'
Yandaki polis de bir dellendi:
- 'Lan geri zekalı, biz adam mı yiyoruz da bize veriyon çocuğu?


Bir gün İzmir' de belediye otobüsünde gidiyoruz arkadaşlarla. Bizim arkadaş boş
yer buldu ve oturdu. Sonraki durakta da eli bastonlu yaşlı bir amca geldi.
Arkadaş da kıllığına adama yer vermedi. Adam o arkadaşın oturduğu koltuğun yanına geldi
ve ayakta arkadaşın yer vermesini bekliyor. Fakat arkadaş yerini vermedi.
Neyse adamcağıza da yazık, bastonu otobüs hareket ettikçe bir o tarafa bir bu tarafa kayıyor.
Arkadaş dayanamadı ve yaşlı amcaya :
- 'Amca bastonun ucuna lastik takarsan kaymaz' dedi.
Adam şöyle baktı, sonra;
- 'O lastiği zamanında baban taksaydı şimdi sen olmazdın, ben de orada oturuyor olurdum'
deyince bütün
otobüs koptu. Arkadaş o gün bu gündür belediye otobüsüne binmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder