6 Nisan 2010 Salı

Zuzu Cafe

Bugün Bora'nın okuluna gidip hem onu görücektim hemde okuldaki ödemelerle ilgilenecektim.Ama sabah çok erken uyanınca kahvaltı için dışarı çıkmaya karar verdim.Uzun zamandır gitmek istediğim zuzu-cafe'ye gitmek üzere yola koyuldum.Adresi çok kolay bir şekilde buldum,hatta 10 dakika içinde cafe'ye varmıştım bile.Mekan çok büyük olmamasına rağmen ferah ve güzeldi.Özgür oyuncakları görünce arkasına bile bakmadan yanımdan ayrıldı.Çocuk oyun odasındaki abla o kadar güler yüzlüydü ki Özgür hiç çekinmeden başladı oyuncaklarla oynamaya...
Bende uzun zamandır ilk kez rahat bir kahvaltı ettim. Özgür oyun oynayacak başka bir arkadaş bulunca keyfi daha çok yerine geldi..Bol bol oyun oynadı ve bende zevkle izledim.Cafe'nin hem servisi çok hızlı hemde çok güzeldi.

Zuzu cafe'de amaç çocukların keyifli zaman geçirmesini ve ailelerinde çocuklarından uzaklaşmadan yemeklerini huzurla yemelerini sağlamak.Zuzu Cafe tam bir aile mekanı.İçeride sigara içilmediğini de gördüm.Yazlık mekanı çok daha güzel ve eğlenceli oluyordur eminim.Mutlaka akşam yemeğine gitmeliyiz diye de düşündüm,çocukları cam bölmeden rahatlıkla izlemek ve yemeğin keyfine varmak eminim çok hoş olucaktır.




Anadolu yakasında oturanların rahatlıkla ulaşabileceği bir yer.Fiyat konusunda da endişeniz olmasın.Bağdat caddesindedir o yüzden pahallıdır diye düşünmeyin.Bir çok mekana göre gayet uygun fiyatlar. Doğum günü organizasyonları ve özel davetler içinde aklınızda olsun..

Özgür'ü kandırıp cafe'den çıktıktan sonra ,bora'nın okuluna gittim.Okula vardığımda birde baktım ki beni arıyorlar,şaşırdım tabii.Bora montunu giymiş öğretmeni ile beni bekliyor aşağıda.Meğerse Bora 3-4 kere tuvalete gitmiş ve midesi bulanıyormuş. İçime doğdu sanki,evde olsaydım çok panik olurdum çünkü. Midesini üşütmüş bir çocuk ve yorgun bir zuzu ile eve vardım çok şükür ...

Adres: Yazmaci Tahir Sokak No:30
Bostanci Telefon: 0.216.361 32 52
Faks: 0.216.361 20 63
E-mail: info@zuzucafebagdat.com
zuzu cafe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder