6 Nisan 2010 Salı

2008 'DEN SOFRALAR- 1 :((

SOFRAMIZ,
YILBAŞI KURABİYELERİ

ELMALI ÖRGÜ MİLFÖYLER
HALAMIZIN EŞSİZ SU BÖREĞİ
MERCİMEK KÖFTESİ
KEREVİZ SALATASI
PASTIRMALI-DİL PEYNİRLİ BÖREK (tarifi)


Yeni yılın son haftasına girmiştik, uzun zamandır keyifsizdim, bayramdan beri pek nefes aldığımı söyliyemem, çünkü rahatsızlığımın evrelerini yaşamaya başlamıştım....
hayatımın en zor hazırlıklarını yaptığım dönemdi desem yanlış olmaz sanırım.
O gün öylesine baş ağrım vardıki (NEVRALJİ)ilaçlar banamısın demiyordu. Sabah erkenden bloğuma ,kenarda bekleyen son postumu atmıştım. Düşündüğüm menüyü iptal edip ,pratik bir şeyler düşünmek zorunda kalmıştım.
Misafirlerim akarabalarım dayı kızı ve onun kızları yeğenlerim ve halamızdı. Yeğenlerim okuduğu ve çalıştığı için her ikisinin boş gününe getirmiştik. Jale İ.Ü. okuyor, Lale ise geçen sene üniversitteyi bitirmişti.
İptal edemezdim, ama çok zorluk yaşıyordum o an mutfağımda !!!
En basitinden bir menü oluşturmak zorunda kaldım. Yılbaşı kurabiyelerini bir gün önceden hazırlamıştım. Pastırmalı börek , mercimek köftesi, kereviz salatası, elmalı örgü milföy, halamın yapıp getirdiği olağanüstü su böreği menümüzü oluşmuştu.
Geldiklerinde onlarda halime çok çok üzüldü :(
Canlarım JALE - LALE yeğenlerim elimi bir şeye sürdürmeden masayı hazırladılar. Tüm servisi gidene dek üstlendiler. Sanki biraz dinlenince, stresim azaldı ve ağrım hafiflemişti. En azından sohbete katılmıştım.
Ve günün sonunda da, Gönül rahatlığı ile misafirlerimi uğurlamıştım

AMA AKŞAMMMM İSE ...............................................................
GERİSİNİ SİZ ZATEN BİLİYORSUNUZ. :(((((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder