5 Nisan 2010 Pazartesi

ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN !!! :))))


Masamız,

14 şubat kurabiyeleri
Çikolata soslu ebruli kek

peynirli gül börek

Tavuklu yeşil salata (masada)- Patates salatası



Sevgili Arkadaşım İLKNUR'la 14 şubat öncesi bir gündü. Hava koyu karanlık ve çok soğuk, ama arkadaşlığımız sıcak ve samimi idi :) (resimlerin rengi için üzgünüm havadan )
Ona çok sevdiği kurabiye ve keklerden yapıp hazırlamıştım. Çünkü çok sevgili oğlu ALİ bayılıyor bunlara.
Kendisi yarıyıl tatilini ailesi ile berebar dağda geçirdikten sonra,kısa bir İzmir Alaçatı turu daha yapıp,sevgili yeğeni ceylan ve kardeşi İpek'i görüp dönmüştü. Şeker Ceylan'ı Ve Annesini hatırlıyacaksınız sanırım.
Dönerkende Alaçatıya uğrayıp , benim Kendini bahçe sanan balkoncukumun yaratıcısı CINGIL'ada uğramadan edememiş üstelik bana nazar boncuklarıyla bezeli harikaa bir kapı süsü ve çoook sevdiğim masamızdaki çiçeklerimden getirmişti.
Çok severek kullandığım bu cici hediyemi ve O günü sizlerle paylaşıyor birazda geç yayınladığım için özür diliyorum arkadaşımdan.

Hayatınızdan dostluk -sevgi ve çiçekler eksik olmasın..
* * TARİFLERİ VERMİŞTİM ÖNCEDEN. Kurabiye- börek- kek bölümünden görebilirsiniz.
ÇOK SEVGİLER..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder