7 Nisan 2010 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ-KALBİM SENDE KURABİYESİ

kalp kurabiye 001
TÜM ANNELERİMİZİN, KENDİNİ ANNE HİSSEDEN SEVDİKLERİMİZİN, KARŞILIKSIZ SEVGİ VERMEYE HAZIR O KUTSAL VARLIKLARIMIZIN TEK BİR GÜNLÜK DEĞİL, HER GÜN İÇİN ANNELER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.
Anneler Günü için ailemizde organize edilen oldukça kalabalık yemek davetinde bulunan annelerimize, yukarıda ve aşağıda resimleri olan kurabiyeleri hazırladım. Üstteki kurabiyeleri kartondan hazırladığım oldukça büyük kalp kalıp kullanarak yaptım. Kullandığım kurabiye tarifini, her zaman yaptığım kurabiyelerden harmanlayarak oluşturdum. Yani uydurma bir tarif oldu. Sizler dilediğiniz tarifi kullanabilirsiniz. Bu büyük ve süslü kalp kurabiyelerin ana fikrini, uzun zaman önce bu tarz örneklerini bizimle paylaşan Sevgili Pastacı-Burcu'dan aldım.
Bu aralar sayfama sıklıkla yeni şeyler ekleyemiyorum. Bu durumun birinci sebebi kilo kontrolü yapmak adına çok değişik şeyleri yapmıyor olmam. İkinci sebebi, çok yoğun bir döneme girmem ve çok yorgun olarak eve dönmem. Sanıyorum, sayfamda bir dönem daha seyrek güncelleme olacak. Bu arada çocuklar için bir şeyler hazırlıyorum ama çoğunun tarifi zaten sayfamda var.Yinede hazırladığım ve sayfamda olmayan her şeyi ilk fırsatta ekleyeceğim. herkese sevgilerimle....
kalp kurabiye 004

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder