8 Nisan 2010 Perşembe

ARKADASLARIMA SELAMLAR


Ben butun arkadaslarima , sayfama not birakip beni merak eden dostlarima cok tesekkur ederim

Gercekten Allahim korudu ,bana gore kurtulmamiz bir mucize ve allaha sukrediyorum.

Polis hic hatam olmadigini soyledi.Ben yolumda isik bana yanarken gidiyordum ,sagdan aniden dur isareti olmasina ragmen hizla uzerime gelen kamyona birsey yapamadim - frene asilmak disinda !
Milas devlet hastahanesinde bize mudahele eden doktor ve hemsirelerinin ilgileri mukemmeldi
Polis ve halk cok ilgili idi.Sadece cekici fazla para almis ve otopark sahibi tepki gosterdi olsun canimiza birsey olmadi ya onemli olan o aslinda cunku araba pert oldu ve bize birsey olmadi.
Ben sayfam ile ilgilenmedim tembellik yaptigimin farkindayim biraz kendime geleyim su carpisma ani gozumun onunden bir gitsin mutfaga girip sizlerle tekrar hazirladiklarimi paylasacagim .
Arkadasliklar blog'da sanal ve birbirimizi tanimiyoruz ama birlikte uzuluyor birlikte seviniyoruz herseye .
NUNUcuguma'da cok tesekkurler cok zarifsin canim , beni cok mutlu ettin !
Ve diger tum arkadaslarim , guel dilekleriniz ve dualariniz icin tekrar tekrar tesekkurler
Hepinizi coooook seviyorum..Insallah yakin zamanda bulusma tertipler ve tanisiriz artik diye dusunuyorum
Sevgiler,sagliklar hepinize........
Amerika'da yelizin hazirladigi bir tarif arsivden ;Filet Mignon(File minyon )
Cok guzel olmustu ve uzun zamandir eklemek istiyordum.
Tereyaginda ve sarmisakla yapiyorsunuz.Sarmisagi minicik dogradiktan sonra eriyen tereyaginin icine atip , bonfileleri pisiriyorsunuz.
Ayni sekilde , baska bir tavada mantarlari incecik kesip , sarmisak ve tereyaginda pisirip uzerine koyabilirsiniz.
Afiyetle olsun ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder