8 Nisan 2010 Perşembe

DOĞUM GÜNÜ VE ÇİKOLATALI TRUFF






MERHABALAR Aşırı yoğunluktan uzuuun uzuun yazamıyorum sadece resimleri girebiliyorum beni bu ay böyle idare ediverirseniz çok sevinirim canlarım:)Bugün benim canım kardeşimin doğum günü truffu kendisi çok sever bu hafta sonu geldiğinde yaptım ona


CANIM KARDEŞİM İYİKİ DOĞDUN İYİKİ VARSIN VE SENİ BANA HEDİYE ETTİKLERİ İÇİN ANNEMLE BABAMA NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR....SENİ ÇOK SEVİYORUM...





MALZEMELER:
400 mlg. krema
240 gr. bitter çikolata
6 dilim kakaolu kek parçaları
hindistan cevizi
YAPILIŞI:
Kremayı ocağın üzerine alıp kaynama noktasına getiriyoruz.içerisine çikolatalrı atıp
benmariye alıyoruz. çikolatalar eridikten sonra küçük parçalara ayrılmış kakaolu kekleride ekleyip iyice karıştırıyoruz.soğuduktan sonra (tabii arada karıştırarak) buzdolabına alıyoruz bir gece dolapta bekletiyoruz. ertesi gün elimizde yuvarlayıp minik toplar yapıyor hindistan cevizine buluyoruz.afiyet olsun........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder