6 Nisan 2010 Salı

ARTIK KENDİNİ BAHÇE SANAMAYACAK ..... VEDAYA GELDİK.








Selmanın hediyesi :))










Hepimizin koşuşturmaları arasında , hayat usul usul geçip giderken, bende zamana yenik düşenlerdenim.
bir gün 24 saat ,ama benim gibiler için 35 saat olmalıymış.
bende bu hayatın işlerini hiç bitiremiyecek gibi hızlanıp duruyorum son haftalarda.
Hastalıkları bir kenara kaldırıp attım.
ataklarım (vertigo :( azaldı. Diz arkasındaki kistim inatçılığına devam etsede ben ona hiç aldırmıyorum.
Günlük hayatımı engellememeye karar verdiği anda, ben de karşı atağa geçtim.
Evimizin 2009 model projelerine imzamı, bir mimar yardımıyla atıp tadilatlara başladım ve hatta oldukçada uzattım !!!!
Evimiz tam bir inşaat şu an. Mutfak büyüyor, çok sevgili balkonumda mutfağa komşuyken, ARTIK ev sahibeliğine geçiyor :)))
Rengarenk envayi çeşit çiçeklerle dolu balkonum artık boyut değiştirmek üzere şekil alıyor. Hani sizlere ve hayatımızdaki tüm dostlara İLHAM olan, kendini bahçe zanneden balkonum vardı ya sizlere ,vedaya geldi bugün :(((((
Tüm resimdeki ülkemizin dört bir yanından getirdiğim aksesuarları tek tek koliye toplarken, ne çok anıyı da kaldırmış oluyordum bu arada , hemde ne çok ...
Bir gün öncesinde yakın arkadaşım SELMA ,Kıbrıs dönüşü bana getirdiği limonları bırakmış ve ertesi gün çayda bende buluşmak üzere sözleşmiştik.
Mis gibi dalından kopan limonlarla Selmaya limon soslu irmik ve çok sevdiğimiz Limonlu keki yapmıştım.
Ben diyetime destek için ayrıca yoğurtlu semizotu- biber-patlıcan ve kabak ızgara yaptım. Çok lezzetli bir tavuklu salata- bol zeytinyağlı enginar- yoğurtlu semizotu- domates kurusu ve çayımızla soframızı renklendirdim.
Selmacığım bana çok şirin bir kapı hediyeside getirmişti. Üzerinde türkçe dışında yazan herşeye karşı olduğumu bilirler. (türkçemize sahip çıkalım lütfen)
Ama onada bir çözüm bulduk aramızda :)))) (teşekkürler canım)
Çay keyfimizden sonra ,Selmaya açıkladım balkon-mutfak projemizi !!!! ahh ne üzüldü yazık oda ,en az ben kadar .
Aslında bende çok hüzünlendim, durgunlaştım, Selma da öyle :(((
onlarca resim çekip anıların rafına kaldırdık sevgili balkonumun bahçe havasını :(
Şimdi farklı haliyle 2009 model giysileriyle provalarını yapıyor. Henüz şantiye halinde...
Ben ise mutfak ortamım olmadığından haziran ortasına kadar elimdeki arşivle devam edeceğim.
Yine postlar hazırlıyacağım, arşivden seçtiklerimle.
Malum evde şimdilerde, Mutfaktan eser yok. Bizdende öyle. Valide Sultanım her türlü sorumluluğu üstlendi. Bizi ağırlıyor.
Bu inşaat sebebiyle çok düzenli ziyaretler yapamıyorum...
İnşallah ilk fırsatta her şey bittiğinde,yaz sezonuyla yeni tariflerimle güncellenmiş olarak geri dönerim.
ŞİMDİ KENDİNİ BAHÇE ZANNEDEN SEVGİLİ BALKONCUKUMLA SİZLERİ SON !! KEZ BAŞBAŞA BIRAKIYOR, HAYATINIZIN KARNAVAL RENKLERİ KADAR RENKLİ OLMASINI DİLİYORUM..
SEVGİLERİMİZLE....... :(( İYİ HAFTALAR DİLERİZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder