7 Nisan 2010 Çarşamba

AYVA TATLISI


Tarif i kitchenoclock.blogspot.com/ arkadasimin sayfasinda gordum cok begendim bugun hazirladim cok guzel oldu tesekkurler...

Malzemeler..
5 ayva
2 elma ,2 bardak seker
yarim cay kasigi gida boyasi
10 tane karanfil,1 kasik tarcin
ayva cekirdekleri ,1 ayvanin kabuklari
Hazirlanisi..
Ben cok az degisiklik yaptim siz nilayin sayfasina bakabilirsiniz harika tarifler var
Ayvalar soyulur ikiye bolunur cekirdekleri cikarilir limonlu suda bekletilir.Tencereye ayvalar dizilir 1 bardak suyun icinde gida boyasi karistirlir ilave edilir .Karanfil,seker serpilir kisik ateste pisirilir.Elmalar rendelenir 2 kasik seker ile pisirilir tarcin ilave edilir.Pisen ayvalar borcama dizilir bos kisimlara pisen elmalar yerlestirilir kalan su uzerine gezdirilir kabuklar ilave edilince su jole gibi oluyor ve 180c firinda 20 dakika pisirilir soguyunca kaymak ile servis edilir ben krem santi hazirladim afiyet olsunnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder