6 Nisan 2010 Salı

BABALAR GÜNÜ KUTLU OLSUN


HAYATIM BOYU SESLENMEKTEN ve SÖYLEMEKTEN EN KEYİF ALDIĞIM

'' BABA'' HECESİNDEN MAHRUM :(
BİRİ OLARAK :
TÜM BABALARIN, BABA ADAYLARININ VE BABALARINA SESLENEBİLEN TÜM DOSTLARIN, BU SEVGİ DOLU GÜNLERİNİ KUTLUYOR, KEYİFLE BOL PAYLAŞIMLAR , MUTLU ANILAR DİLİYORUM.


* MAVİ GÖZLERİNİ ÖZLEDİĞİM, GÜZEL ADAM, BENİM BABAM,
' EĞER GERÇEKTEN BENİ GÖREBİLİYORSAN :


BİLKİ ; HİÇ BİR MAVİ SENİN GİBİ BAKMADI :(
GÖKYÜZÜ BİR DAHA HİÇ SENİN Kİ GİBİ MAVİ OLAMADI :(
BOĞAZ SULARI SENDEN SONRA HİÇ MAVİ MAVİ AKAMADI :(
BENDE HİÇ MAVİ GİYEMEDİM :(
AMA MAVİYİ DAİMA VE DAİMA ÇOK SEVDİM...

Biliyorum gördün ,Mor salkımların açtı , üzümlerinde... güllerin her rengiyle sana açmaya devam ediyorlar, Itırlar çiçeklerle donanmış, biraz boyunları bükük sensizliğe :( Alışamasada, Valide Sultanım gayet iyi, merak edecek bişey yok ! Sadece sık sık seni anıyor her dokunduğuyla, bazı arkadaşların , can dostlarını senin yanına uğurladık SEN HEMEN KARŞILAMIŞINDIR ONLARI :( VE mutlaka az şekerli kahveni içip , tavla oynuyorsunuzsunuzdur siz şimdi oralarda,
hani senin adın '' ballı '' ya vermişsindir benim koltuğumun altına verdiğin gibi, onlarada :) kimbilir kaç tur kazanmışsındır yine.
Kara Kartalımız kupaları aldı, en çokda sen sevindin biliyorum.. Bende :) Locada yerin hala öylece duruyor. Sen gidince arabanı verdim, benimkinide verdim. Hatırlamayayım artık sensiz hiç bir köşesini diye.
Bana bıraktığın ''ATA ve BJK yaka iğnelerim yanyana takılı hep IŞIL IŞILLAR. Çerçevenide hergün parlatıyorum, gözlerim kamaşıyor o çok sevdiğim mavişlerinden.

Sensiz sokağımızda, beni gören dostların,hala bana SEN diye sarılıyor, iyiki ona çok benzemişsin kızım, özlemimiz azalıyor , HERŞEYİYDİN SEN ONUN diyorlar :(
Diyorlarda, ya seninde NE ÇOK ŞEYİM olduğunu bilmiyorlar.
3 yıl sonra ilk kez senin ben - benimde sen olduğum doğduğum büyüdüğüm yerlere gittim :(((( biliyorum şaşırdın ,ama ilk kez gidebildim işte . Giderken , Hem Valide Sultanımıda aldım yanıma , çok memnun olmasına rağmen suskunluğu ne çok şey anlattı bana aslında.
neler değişti oralarda, gördüğünden de eminim.
Hani ben evlendikten sonra sana her orada rastladığımda takılıverirdim,
- '' şekerim ama hep buralardasın, seni burda bulmak artık zor değil '' dedim de

- ÇÜNKÜ SENİN AYAK İZERİN BURDA DA ,ONDAN demiştin !!!

Şaşırıp bakakaldım sana :
- '' ammmaan babacım, aramızda 12 km var sadece '' dediğimde ise
- ''SEN ÖYLE ZANNET '' deyip, denize doğru uzun uzun bakmıştın.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
meğer beni ne çok özlermişsin....... gençliğim müsade etmemiş anlamama :(

Bende şimdi uzun uzuuun bakıyorum maviliklere..... hiç konuşmuyorum.
BİLİYORMUSUN ? SAYFAMDA GEZDİĞİMİZ YERLERE '' AYAK İZLERİM '' adını verdim,senden hatıra diye. Mutlaka farketmişsindir. !! Hatta gülümsemişsindir bile.
Bak biraz bulutlandı burası.. ŞU GÜNLÜK GÜNEŞLİK YAZ HAVASINDA nede çok yağıyor, birazda elimmi titriyor ne ? Harfler uzaklaşıyor gitgide, gözlüğümüde taktım oysa...

Bulutlar çok gri, önümü görmeme şimdi müsade etmiyor :(((((

Birazdan ballı küçük karadutumun doğum gününü kutlayacağız. 21 yaşına giriyor...... Oysa hastane çıkışında onu alışın, arabaya yatırışın ve bizi eve getirişin dün gibi....
'' dedoşum olmadan bu maçlarında tadı kalmadı ''diyor.
Bu akşam Kutlamada, seni ,bizi ,her şeyi anacağız.. kulaklarını çınlatacağız :(
Bu arada unutmadan ; bu hafta Dut yemeye gideceğim...... Senin yerini dolduramasalarda , her sene hatıra Dutlarımı arkadaşlarından sepet sepet alıyorum.
TEŞEKKÜR EDERİM BABACIĞIM. İNCİRLER OLUNCADA HABER VERECEĞİM,
Çok uzaklaşma buralardan..
Birde dün gece rüyama geldin ya , Her zamanki gibi çok güzeldin :))) Hep dedim sana : GÜZEL ADAM- HOŞ ADAM- BENİM BABAMMMMM.

YİNE GEL EMİ ,
GÜZEL GÖZLERİNİ ÇOK ÖZLEMİŞİM.........................................
.......................................................................

BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN..... BİLİYORUM ; SENDE BENİ ÖZLEDİN ...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder