5 Nisan 2010 Pazartesi

BİR BAYRAM GÜNÜ DAHA

çay sofrası (elmalı rulolar,portakalllı kurabiyeler,çerezler ve incirli kek, pasta ve görünmeyen su böreği :)
İncirli tarçınlı baharatlı kek
Karamelli ! Krokanlı !pasta
şekerpare
tulumba tatlısı
közlenmiş biber ( resim eski soframdan, benim bayram sofrası resim net çıkmamış :(
Kivili kereviz salatası ( tarif gelecek)
Bol naRlı portakal soslu mevsim salatası ( tarif gelecek)
gerdan etli pilav (allah kabul etsin)
Fırında baget
karnabahar yemeği
Brokolili mercimek çorbası



Düşünüyorum da ;
Her zaman, her bayramı, her seyranı ,her özel olan günü ve zamanı çok sevmişimdir. Ben biraz özelliği olan şeylere zaaflı biriyim sanırım. Abartılı bir tarafım var herhal !!!!! :)))))
Bir şeylere anlam katmak özel görevlerim arasında adeta ! :) Neyse; ben hep böyleydim, bunlar yeni keşfedilen yanlarım değil yani ! :) Günü anlamlı kılan her şeyi seviyorum kısacası. Sıradan olmamalı yaşadığım gün, Mış gibide olmamalı hiç sevmem geçiştirmeyi !!! birazda kendimi mi seviyorum ne ?

Bayrama gelince ; Çok kısa ve hızlı bir bayram günü olmasına rağmen ,elden geldiğince kurban telaşından sonra sofralarımızı kurmuş, Ailecek naçizane bir bayram yemeği yedikten sonra herkes bayram programını gerçekleştirmek üzere istikametlere yönelmiştik.
Mezarlıklar ziyaret edilip, büyüklerimizle gönülleri paylaşmıştık. Vazifelerimizi hasbelkader sırasyla yapabilmek beni mutlu etti.

Mümkün mertebe tüm eski ve yeni blogcu arkadaşlarıma zaman ayırıp, tek tek bayramlaşıp gönül alıp hatırlaşmak da kendi adıma güzeldi (unuttuğum kimse kalmamıştır umarım !)

Şimdi ise artık ,Geçen seneye inat !! (aralık : ) hayat listemde yeni yıl heyacanı var ilk sırada..
O hastalık sürecide bana çok şeyler kattı aslında , mesela : asla'' ertelemek'' sözcüğünü kullanmadım o aylardan sonra, hep önceliklerim ilk sırayı aldı,
ve ben bu sefer olabildiğince ÇOK ama mutlaka çok özenmek istiyorum.
Tüm ışıltıları seyredip , süzgeçimden geçirip, herşeyi sizlerede yansıtmak da dileklerim arasında.
inşallah çok çok sağlıklı, keyifli, ışıl ışıl bir hazırlık ve yeni yıl süreci geçirebilirim-Z. (hepberaber inş )


Hepinize günün güzellikler, müjdeler getirmesini diliyor, canı gönülden sevgilerimi yolluyorum. Bayram ve Gezi Yorumlarınıza ise , çok teşekkür ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder