5 Nisan 2010 Pazartesi

Mevlit

SEVGİLİ ARKADAŞLAR,SİZLERDEN BİR RİCAM VAR..UMARIM BENİ KIRMAZSINIZ..ŞU ANDA HASTANEDE YATAN BİR ARKADAŞIM İÇİN SİZLERİN DUASINA İHTİYACIMIZ VAR..EĞER DUA EDİP BİR ELHAM BİLE OKUSANIZ EMİNİM YERİNE ULAŞACAKTIR..ARKADAŞIMIN,AİLESİNİN VE SEVENLERİNİN İHTİYACI VAR.HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLERİMİ GÖNDERİYORUM..SAĞOLUNUZ,SAĞOLUNUZ,SAĞOLUNUZ..!!


Kuzenimin geçen hafta mevliti vardı..Günler öncesinden bana, lütfen izin al ve cumartesi işe gitme demişti..Bende o gün işe gitmedim ve 1 gece öncesinden kendi yapacaklarımı hazırladım..Kendiside çok nefis yiyecekler hazırlamıştı..Bir çoğunu sizlerle paylaştım..Diğerlerini ne yazıkki o kalabalıkta atlamışım..Allah kabul etsin diyorum..)
15
Portakallı,limonlu-karamelli-fındıklı kurabiyeler
14
Cevizli baklava
9
İrmik helvası
13
Laz böreği
3
Patlıcan salatası
11
Mantarlı-kremalı patates dolmalarının hazırlanışı
Patatesler biraz haşlanacaklar (diri kalacaklar)
mantarlar krema ile sote edilecekler.
Tavuklu beşamel sos hazırlanacak ve içersine taze kaşar,mantarlar eklenecekler.
Patateslerin içleri kaşıkla oyulup karışımdan içlerine doldurulacaklar.
Bir tepsiye dizilip fırına verilecekler.
Fırından çıkarmaya yakın her bir patatesin üzerine peynir dilimleri girecek.
Peynirler eridiğinde fırından çıkartılıp servise hazır edilecekler..Afiyetler olsun!
4
Zeytinyağlı dolma
6
İçli burmalı
2
Mercimek köftesi
10
Çerkez tavuğu
7
Küçük keteler
DSC02279
Galeta unlu tatlı,Barbunya,Fırında et,H.cevizli pasta,Mercimek salatası,Kıymalı ve peynirli su börekleri

1 5 16 8 12 17 20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder