6 Nisan 2010 Salı

BİR DİKİLİ AĞACIM YOK DEMEYİN - 2 :))))

Haydi Yeni Yıl Ağaçlarınızın En Renklisini Hazırlamaya Başlayın.

Patates Çamı - 2
Patates Salatası -1





PATATES ÇAMI ( patates salatası)

-dilediğiniz kadar haşlanmış patates
-bol limon- sızma- zeytinyağı-
-bol dereotu- taze soğan- ayıklanmış nar - domates
-yarım salatalık, havuç dilimleri
-Bol Miktarda HAYAL GÜCÜ !! :)

- Haşlanmış patatese ,rondoda çekilmiş bol dereotu, limon ,tuz, yağ ekleyip
- el yardımıyla çam formu verip
-üzerlerine taze soğanla dallar yapıp, nar ve zeytinlerle süslerini yapıp, resimdeki gibi hazırlayabilir.
- hayal gücünüzle sınırları genişletebilirsiniz.


Yabancı siteler ne kadar hoşlar hakverirsiniz . Beni ziyaret eden yabancı sitelere iadeye gittiğimde, öyle şeker hazırlıklar görüyorum ki, hepsini yapma arzusu ile coşuyorum çoğu zaman. Ama nafile tabii. Geçen sene aralık-ocak ayında , çok hoş bir mail geldi, Çeşitli salataların hazırlanmış sunumları vardı, aynısını içerik olarak yapamasamda kendi hayal gücümle aynı yollardan gitmeye çalışarak sunumlar yapmaya çalışıyorum.
Onlar farklı malzemeler kullanmıştı. Hiç bir açıklama, yazı ve tarif olmadığından tercüme etmek - anlamak imkansızdı !! :(( Sadece görebildiklerimi bizim mutfağımıza adapte ettim ve hem sizlere ,hem misafirlerime keyifle hazırladım.
Vaktim olursa yine paylaşacağım cici görüntülerde olacak.

Yılbaşı yaklaşırken benden istediğiniz yılbaşı sofraları hazırlıklarını size son haftalarda birer birer sunmaya gayret ediyorum. yakında hepsini tek sayfada toplamak üzere zaman ayırmaya çalışacağım..
Şimdi çok yoğun işlerimize geri dönüyor,
HEPİNİZE AFİYETLER DİLİYOR, GÜZEL BİR HAFTA TEMENNİ EDİYORUM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder