6 Nisan 2010 Salı

GELİYORUM ......



Uzun zaman oldu biliyorum....

Özlediniz..

Aradıız..

Merak ettiniz....




Bazen içimize kaçıp, en derinlerde bir köşeye sıkışabiliyoruz,

Bazen ışıkları kapatıp, tüm camları kapatıp, dışarıyı hiç görmek istemeyebiliyoruz,

Bazen de keyifle, heyecanla, sevgiyle birşeylere hazırlanırken,aniden gelen bir haberle,kendinizi en sevdikerinizin ayak ucunda buluyor, hiç bir şeye anlam veremeden , ellerinizdeki çiçekleri sıcaktan kurumuş yaz toprakları üzerine bırakıveriyorsunuz..... :(((((((((((((((((((((((

Kısacası ''HAYAT'' siz başka planlarlar yaparken, başınıza gelenlerdir :((

Kalbime yaşanılan tüm güzel anıları, paylaşımları,gülücükleri, resimleri, en önemlisi ''sevgini'' çerçeveletip astım .........

ve yürüyorum şimdi güz mevsiminde..... sararmış, solmuş,düşmüş yapraklar arasında..... Bu mevsimde geçer, uzanırım diğer pembe baharlara......

---------------------------------------------------

geliyorum sevgili arkadaşlar............ zorunlu bir ayrılık dönemiydi..

BENDE SİZİ - HEPİNİZİ ÖZLEDİM .....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder