6 Nisan 2010 Salı

BİR DUT MASALI DELFİNA'DA

:)) delfinanın ta kendisi
Resimlemeyi unuttuğum, ıspanaklı börekler, çikolata kaplı kek ve enfes patlıcan dolmalarını atlamayı kesinlikle istemem !!!

milföyde eritme peynirler
tadı damağımda reçeller
enfes çemen

patates topları
ailecek delfinanın ,babasının , zeytinlerine MÜPTELAYIZ !!! Müthiş lezizdir. (şeker gibi)


sakızlı lorlu kurabiyeler ve kahve molası
Bu tasarıma hayran olmuştum ( delfina'cığımın marifeti )

sakızlı lorlu kurabiyeler



Söz vereli DELFİNA'ma nice zaman oldu, üzerinden gerçekten tam 2 mevsim geçti,
ha bu ay ,ha bu hafta derken, kısmet ise güzelmi güzel, sıcakmı sıcak yazdan kalma bir sonbahar gününeymiş meğerse...
Hazırlıklar tamamlandı, hiç tatmadığı için Sakızlı kurabiyeler de tamamdı, kelebekler en çok çiçekleri severya, onlarda yola çıkmaya hazırdı... ve çiçeklere bezenmiş daha ne varsa herşey arzuya amadeydi.....
Güneş yollarda gözleri gönülleri kamaştıra dursun, sabahın en huzurlu anlarında bile kilometreleri eritecek kadar sıcaktı....
Zile dokundum, ben daha yukarı çıkmadan , aşağılara kadar zahmetler edip,kelebek misali yanağıma konuverdi.
Aydınlık yüzü, ışıltıdan parlayan yosun gözleri görülmeye değerdi, biricik oğlu ve güzeller güzeli kardeşi ile beraber yeşilliklere doğru baka baka gün boyu süren tatlı sohbet, samimiyet ve hakikatli , mis gibi ege kokan bir kahvaltı masası, narin , gösterişten uzak, ,sade bir kelebeğin eşsiz güzelliğinde geçen bir haftasonu masalı daha okunuverdi sayfalarımızda.....

SENİNLE KARŞILAŞTIĞIM O İLK GÜN ,GÖNÜL HANEME ADıNI KAYDETMİŞTİM TATLI DELFİNA'M....
ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER EDİYORUM BENİM GÜZEL KELEBEĞİM....
ÖMRÜN UZUN , HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN.....
SEVGİLERİMLE...


(ben en çok kelebekleri ve melekleri severim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder