6 Nisan 2010 Salı

İncirli Tart

İncirli tartım,tamamen doğaçlama olarak yapılmıştır..3 Gün önce elmalı tart yapmam istenmişti..Market reyonlarında dolaşırken droetker dolgu kremasına gözüm takılmıştı..Üzerinde pişmeye dayanıklı olduğunu görünce, hemen fikrim gelmişti..3-4 Paket alıp eve dönmüştüm..Yaptığım elmalı tart çok beğenilince,incirli tartıda aynı şekilde pişirmiştim..Sizlerede memnuniyetle tavsiye ederim..Bu aralar yaptığım tüm kekler ve tartlar hep doğaçlama oldular..Hiç bir yerde bu tariflere rastlayamazsınız..))))İyi haftalar diliyorum ve hepinizin geçmiş Ramazan Bayramınızı kutluyorum..

Not:Arkadaşlar ben çok iyiyim..Tatildeydim bu gece döndüm ve yine aranızdayım..Beni merak eden arkadaşlarıma çokkk teşekkürler..
5
Malzemeler (Tart hamuru için)
1 yumurta
70 gr tereyağ
100 gr şeker
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 yemek kaşığı soğuk su
minicik tuz
alabildiği kadar un

Hepsi yoğrulup yağlanmış kalıba döşenir.
4
Hamurun üzerine 1 paket droetker dolgu kreması 2 çay bardağı sütle
çırpılıp yayılır.

Üzerine, incirler ikiye ayrılıp dizilir.
3
Tepesi için
1 yemek kaşığı tereyağ eritilir.

1 yemek kaşığı süt,1 yemek kaşığı bal eklenip iyice karıştırılır.

Karışım incirlerin üzerine gezdirilir.

Isınmış fırında 175 C de yaklaşık 35-40 dk pişirilir.
2
Krema ile servis edilip, afiyetle yenilir..
6
Patlıcan inciri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder