5 Nisan 2010 Pazartesi

Brownie Kaesekuchen

K.Kuchen'u,kuzenlerle kardeşimin evine yemeğe gideceğimiz için pişirmiştim..(Salı gecesi hazırlanıp Çarşamba gecesi tadılmıştır.)1 Gün beklemesiyle lezzetine lezzet katmıştır..Üzerinede fotoğrafını çekerken, yurtdışından gelmiş olan tiramisu drajelerinden koymuştum..))Benim ve benimle birlikte tadan kuzenlerinde
çok hoşuna gitti..Tepsideki fotoğrafını akşam kardeşimin evine gittiğimde çekmeyi
planlıyordum..Fakat, ben gittiğimde çoktan dilimleyip servis tabaklarına yerleştirilmişti..))Bu yüzden tek dilimini sizlerle paylaştım..))

Kaese kuchen yine doğaçlama yapılmıştır arkadaşlar..Önemli olan bildiğiniz bir browni tarifini hazırlayıp tepsiye dökmeniz..Üzeri içinde hazırlayacağınız dolguyu kafanızda canladırdığınzda kaesekuchen'ınız hazır olmuş demektir..Ben doğaçlama kekler,kurabiyeler hazırlamayı çok seviyorum..Şimdi sizlerin bana olurmu hiç dediğinizi duyar gibi oluyorum..!!İnsan isteyince çok şeyler yapabiliyor..Bu bir gerçek..!Sizlerde kendi doğaçlama yaptıklarınızı bizlerle paylaşabilirsiniz..))
DSC03293
Brownie Malzemeleri
250 gr bitter çkolata (benmari eritilmiş)
130 gr şeker
1 paket vanilya
3 yumurta
minicik tuz
100 gr oda tereyağ
100 gr un

Hazırlanışı
Çikolata soğuması için bekletilir.
Şeker yağ,vanilya,tuz çırpılır.
Yumurtalar tek tek eklenip her bir yaklaşık 2 dk çırpılır.
Çikolata eklenir..
Son olarak un eklenip yağlanmış dikdörtgen kalıba veya tepsiye dökülür.
Üzeri hazırlanana kadar buzdolabında bekletilir.
DSC03289

Tepesi için
600 gr labne
2 adet yumurta
180 gr şeker
1 paket krema (bir bardağa boşaltıp üzerine yarım limon suyu dökün..kesmesi içinde beklemeyin..çünkü kaynamadığından kesilmeyecek..deneyin limonlu krema elde etmiş olacaksınız.)
Kaese kuchen hilfe =(80 gr un)
70 gr tereyağ (oda sıcaklığında)

Hazırlanışı
Şeker,labne,krema ve yağ iyice çırpılır.
Yumurtalar eklenip çırpılır.
Son olarak un eklenip çırpılır.
Browninin üzerine dökülür.
Yaklaşık 175 c deki fırında 30-35 dk pişirilir.
Piştikten sonra kalıptan çıkartılıp soğutulur..
Kalıptan çıkmıyorsada kalıp içersinde soğutulur..Endişe etmeyiniz benimki öyle oldu..
Soğuduktan sonrada buzdolabında veya kapalı balkonda bekletilir..Ben balkonu tercih ettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder