7 Nisan 2010 Çarşamba

BURÇİN'İN KURABİYELERİ

burçininfındıklısı 021
Sevgili Burçin'in "Çikolata Kaplı Fındıklı Kurabiyeleri" uzun zamandır aklımda.O ne lezzet görüntüsüdür öyle ki; yapılmadan, denenmeden, tadılmadan olmaz, olamaz.
Bu hafta sonu denedim, tattım, tattırdım.
Aşağıda kapalı halini gördüğünüz kutu içerisinde çok Sevgili bir ablama hafta sonu hazırlayıp götürdüm.
Sonuç; tahmin ettiğim gibi, denemekte ne kadar isabetli davrandığımı teyid eden bir sonuçtu. Tekrar tekrar denenecek ve sevdiklere sunulacak....Tarifi bize kazandırdığı için Burçin'e çok teşekkür ediyorum. ve bir mahsuru yoksa Burçin'in kullandığı malzemeleri aynen buraya da aktarıyorum ki, benim için ulaşılması çok kolay olsun.Yapılışını merak edenleri ise yukarıda verdiğim linkle Burçin'in sayfasına gönderiyorum
Gerekli Malzemeler : (38 Ad. Kurabiye için)
• 200 gr tuzsuz tereyağı (oda sıcaklığında yumuşamış)
• 350 gr / ~ 3,5 su bardağı un
• 50 gr / 2/3 su bardağı toz şeker
• 70 gr / ~ 1 su bardağı ince çekilmiş fındık
• 60 gr / ~ 2/3 su bardağı iri dövülmüş fındık
• 75 gr rendelenmiş bitter çikolata
• ½ çay kaşığı tuz
• 1 yemek kaşığı su
• 1 paket vanilya

Kaplama ve Süsleme için :
• 250 gr bitter çikolata
• File Fıstık
• Toz Fıstık
• Hindistan cevizi rendesi
• Pudra Şekeri

burçininfındıklısı 020burçininfındıklısı 022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder