5 Nisan 2010 Pazartesi

Carte d'Or Dondurmalı Pasta Buluşması

Sevgili Aylin hanımın davetlisi olarak,Pazar günü Carte d'Or'un Dondurmalı Pasta buluşmasına davetliydim..Çok keyifli bir davet gerçekleştirdikleri için Carte d'Or ekibine ve özellikle Aylin hanıma teşekkürlerimi sunuyorum..

Organizasyon,ekip,lezzetler,sıcacık sohbetler ve tanışmalar çok güzeldi..Ayrıca sevdiğim ve bloglarını izlemekten keyif aldığım arkadaşlarla tanışmanın da heyecanı eklenince harika bir Pazar günü oldu benim için..Teşekkürler Carte d'Or'..
CDO_Dondurmal_Pasta_Karamelli_Kaymakl_
Karamelli Dondurmalı Pasta benim favorilerimdendi..Tıpkı Almanya'da ki dondurmalı pastalar gibi tasarlanıp hazırlanmıştı..Türkiye için bu dondurmalı pastanın gelişi biraz geç olsada,eminim alışkanlık yapıp arayı kapatacaktır..Yaz aylarında evde pasta yapmaya son dedirtecek türden hani..Fiyatıda diğer dondurma çeşitlerine göre çok makul..Kısaca her bütçeye ve ortama uygun dondurmalı pasta şimdiden alışkanlık yaptı bile..))
CDO_Dondurmal_Pasta_Antep_F_st_kl_ikolatal_ (1)
Fıstıklı dondurma pasta ise;Canan hanımın söylediğine göre, beyler için hazırlanıp sunulmuş..Hani bol fıstıklı ya ondan olsa gerek..Bu düşüncesine kendimce katılıyorum bende..Karamelli pasta tam bayanlar içinmiş,çok yerinde..))
Carte_d_Or_Marka_M_d_r_Canan_Barut_
Canan hanım bize Carte d'Or'un dondurmaları hakkında bilgi verirken..

Tekrardan çok sevgili Aylin hanıma,Canan hanıma,Nihal hanıma ve emeği geçen herkese kocaman teşekkürler..Sizlerle tanışmAk çok keyifliydi..Düşünceli hediyeleriniz içinde ben ve tadına bakanlar adına çok teşekkür ediyorum..Şimdiden tutulduğunu belirtmek isterim..

Pazar payınız açık ve kısmetli olsun Carte d'Or..!
_MG_3890
Salondan bir kare..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder