8 Nisan 2010 Perşembe

DEMİR'İN PASTASI VE BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

demir pasta 003
Öncelikle biraz gecikmiş olmakla beraber tüm ziyaretçilerimin Ramazan Bayramını kutlar, nice sağlıklı ve huzurlu bayramlar dilerim.
Bu aralar yazılarımı uzun aralıklarla yayınladığımın farkındayım. İnsan hayatında yaşanabilecek üzüntüleri, sıkıntıları, tatilleri, iş yoğunluklarını, rahatsızlıkları veya benzeri tüm olguları hepimizin yaşadığı bir gerçek. Bende kendi çapımda bu tür yaşam gerçekleri içinde çırpınırken sayfamdan dönem dönem uzak kalabiliyorum. Kimi zaman ise; çok değişik olmayan tarifleri yayınlamak istemediğim ve yeni tarifleri denemediğim için yayın aralıkları uzayabiliyor. Ancak yakın çevrem her ne olursa olsun her türlü tarife birilerinin ihtiyacı olduğunu, bu konuda tarif ayrımı yapmamamı istediler, onların bu isteklerini bundan sonra daha çok dikkate alacağım. ( Bu kapsamda Berrin'ciğim ilk fırsatta revani tarifi senin için gelecek:)
Bunun yanı sıra yayınlamak istediğim iftar sofraları ve bayram sabahı kahvaltı sofrası oldu. Ancak bazı sofralar ışık yetersizliği yüzünden hoş fotoğraf veremedi, benim hazırladıklarım ise ev sahibi telaşesinden çekilemedi ve maalesef yayınlanamadılar.
Bu aralar ise bloggera girme problemi yaşıyorum. Sanıyorum pek çoğumuz bu sıkıntıyı yaşıyor. Neden olduğu ve ne kadar süreceği konusunda ise hiçbir bilgim yok. Veya bu sıkıntıyı nasıl aşacağımız konusunda. Bu durum ise ayrı bir tatsızlık yarattı. Umarım çabuk düzelir.
Neyse kendim ve yayın aralıklarındaki uzunluk konusunda biraz haber vermek istedim sizlere. Sayfama mümkün olduğunca yazmaya devam edeceğim, bu konuda beni uyaran arkadaşlarıma duyurmak isterim. (Özlemhan bu dipnot senin içindi:) )
Geçtiğimiz hafta arasında ise, iftar sonrası Sevgili kuzucuğum, yeğenim, tatlı Demir'imin 1. yaşgünü vardı ve çok hasta olmama rağmen pastasını ben yapmak istedim. Kuzucuğumun pastasını ben yapmalıydım. Annesinin yoğun ısrarı ile zor bir pasta yapmadım ama hastayken kolay olan bile çok zormuş. Neyse ki çok beğendiler de bende rahatladım.
Pastanın pandispanyası her zaman kullandığım ve Emel Başdoğan'a ait pandispanya( tarifi burada). Ara katlar sade gazozla ıslatılıp, çikolatalı ganaj , muz ve çikolata kıtırları ile hazırlandı. Çikolatalı ganaj ile sıvanan pasta şeker hamuru ve şaşkın ayıcıklarla süslendi. Bir sonraki yazıma kadar şimdilik herkese huzurlu, sağlıklı ve mutlu günler ve bayramlar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder