5 Nisan 2010 Pazartesi

Elmalı Toplar

Elmalı Toplar

Gelen misafirlerim bu lezzeti çok sevdi,çocuklarda elmanın bu halini bayıla bayıla yediler,mutlaka deneyin! Minik minik sunumuda oldukça şık duruyor...
Bu tarifi'de Yaman etkinliğin " 5 çayına lokmalık mini tatlar " etkinliğine ev sahipliği yapan Leziz Sofralar -Seval arkadaşıma yolluyorum...Etkinlik için kolay gelsin diyorum....

Malzemeler
6-8 Kişilik

- 3 adet elma
- 1.5 paket kakaolu bisküvi
- 1 su bardağı ceviz
- 1 çay kaşığı tarçın
- 1 çorba kaşığı kakao

Hazırlanışı:
1- Elmaları soyun ve rendeleyin.(temiz bir tülbent içine koyup biraz suyunu sıktım)
2- Bisküvileri robota koyun ve iyice öğütün.Birkaç kaşık ayırın.
3- Cevizleri havanda dövün ve yine bir kaç kaşığını kenara ayırın.
4- Elmaları,bisküvileri ve cevizi derin bir kaba koyun.
5- Kakao ve tarçını ekleyip yoğurun.
6- Minik minik parçalar koparıp yuvarlayın.
7- Yarısını ayırdığınız cevize yarısını da bisküvi kırığına bulayın.
8- Minik yağlı kağıtlara koyup servis yapın..

Afiyet Olsun.

Kaynak: Çikolata Fabrikası kitabına ait.Ben yapım aşamasında bir kaç ufak değişiklik yaptım ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder