7 Nisan 2010 Çarşamba

ETIMEKLI KARAMELLI TATLI




Bir cok arkadas hazirladi bu tatliyi etimekler parcalara ayrilip muhallebi ile karisiyor.Etimekleri butun hali ile hazirladigimda karamel sos kullaniyordum yine ayni sekilde hazirladim cok pratik ve guzel oldu .Bugun icim daraliyor neden bilmem belki kizim Amerika,ya ablasinin yanina gidiyor hala ucakta ondan haber bekliyorum onun icin olabilir.Butun gun yagmurun altinda buz gibi havada kadikoy,bahariye yengem ile dolastik donuste sicak cay esliginde yediklerimiz corek ve tatli cok guzeldi belki sizde hazirlarsiniz.


MALZEMELER.
1 kilo sut
1 su bardagi seker
1 su bardagi un ,1 yemek kasigi margarin
1 poset krem santi ,1 bardak sut
1 paket etimek
KARAMEL
1 su bardagi seker
1 su bardagi su
UST
1 paket cikolata sos,su
HAZIRLANISI
Sut,seker,un bir kabin icinde iyice karistirilir goz,goz olana kadar kaynatilir 1 kasik yag ilave edilir ve mixser ile karistirilir.1 bardak sut ile hazirlanmis olan krem santi sogumus olan kremaya eklenir mixser ile tekrar karistirilir .
Seker bir kaba alinir kisik ateste pembelesene kadar kavrulur su ilave edilir kaynatilir.Etimekler iri parcalara bolunur.Borcamin icine etimekler alinir uzerine karamel sos dokulur ,karistirilir .Karameli emen etimeklere kremasi eklenir karistirilir ve uzeri duzeltilir.Cikolata sos su ilavesi ile koyu kivamda pisirilir suyu ben goz karari ayarladim tatlinin uzerine dokulur veeee buz gibi sogutulur afiyet olsuuuuuuunn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder