6 Nisan 2010 Salı

Filiz'in Poğaçası

Nefis poğaçaların tarifini sevgili Filiz'in(www.filizinmutfagi.blogspot.com)sayfasından aldım..Kendiside farklı bir blogdan almış tarifini ve linkinide vermiş..Ben o linki tıkladığımda örgü şekli olduğunu gördüm..Filiz'ciğim ise yuvarlak şekil vermiş.Hamur çok güzel kabardı ve kesinlikle olumsuzluk yaşamadım..Çok nefis ve yumuşacık bir poğaça oldu..Bende kıymalı yaptım ve kıymanın içersine soğandan başka bir şey eklemedim..Sizlerede pazar kahvaltılarında veya ikindi çaylarında şiddetle önerdiğim bir tarif..Ben her açtığım hamura,kıymasını eklemeden tereyağ sürdüm ki, katmerlik versin..Sizlerde yağlı veya yağsız yapabilirsiniz..Her ikiside çok nefis oldu..(ben denedim)..Afiyetler olsun!!

GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM SİZ SEVGİLİ DOSTLARA..!
7
Filiz'ciğim,bu güzel tarifi bizlerle paylaştığın için gönülden teşekkürler canım..İyi ki varsın canım arkadaşım..!
DSC02325
Salatayı arkadaşımın kızı yapmıştı..Hem görsellik hemde lezzet açısından muhteşemdi..Ellerine sağlık canım..!
6

5

2 1 3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder