7 Nisan 2010 Çarşamba

FIRINDA MANTAR


Bu mantarları ben ilk komşumuzda yemiştim ve öyle çok hoşuma gitmişti ki hemen tarifini alıp denemiştim.Ki o zamanlar öğrenciydim bişeyleri yapıp yemesi çok zor gelirdi:)Ama bu mantarları sık sık yapar olmuştum.Çünkü çok pratik ve lezizdi hele bir öğrenci mutfağı için çoook basitti:))Davet sofralarında da sofrayı güzelleştirecek bir tarif...
MALZEMELER:
Yarım kilo mantar
2-3 Baş kuru soğan
3-4 İri domates
100-200 gr kadar kaşar peyniri
Bir yemek kaşığı kadar tereyağ

Mantarlarımızı güzelce yıkıyoruz.Saplarını ayırıyoruz.Yuvarlak olan kısmına halka halka doğradığımız soğan ve domatesi koyuyoruz üzerinede ince bir dilim kaşar yada kaşarı rendeleyerek koyuyoruz.Her bir mantarın üzerine de bir miktar tereyağ koyup tuz serpip fırınlıyoruz...Mantarlar suyunu bıraka bıraka pişiyorlar enfes oluyorlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder