6 Nisan 2010 Salı

FRAMBUAZLI TİRAMİSU !







TARİFİ BURADA


Son günlerde sizinde, benimde alışık olmadığımız kadar sık postlarımı yayınlıyorum.
Çünkü ; Bir kaç gün içinde sizlere vedaya geleceğim, bu sebeple istediğiniz tüm tarifleri vermeye gayret ediyorum.. Frambuazlı tiramisu benim klasik yaz tariflerimden.
Aynı vişneli gibi.
Ama ben en çok bunu severim yaz aylarında. Yanında bir top dondurma ile başka türlü bir hayat buluyor damak yolculuklarımızda...
Sevgili Gül (damak tadı ) için özellikle yapılmış, ama arkadaşıma ne yazıkki kısmet olamamıştı.
Aybike ise ben bu tadı hiç unutamayacağım diyerek çoook keyifle HAKKINI VERDİ :)))
Eminim İtalyanlarda tatmalı benim lezzetlerimi :)))))) !!!!!
Her iki Arkadaşıma da ve SİZLERE de sevgiler yolluyor afiyetler olsun diliyorum.
Çok beğeneceksiniz EMİNİM. !!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder