5 Nisan 2010 Pazartesi

HAFTA SONUNDAN KALANLAR:)



Hafta sonu tatilinde arkadaşlarıma güzel bir kahvaltı sofrası hazırlamaya çalıştım. Aslında bu biraz zaman aşımına uğramış bir kahvaltıydı:) Nasıl derseniz geçen yıldan söz verilmiş ancak taa bu zaman diliminde hazırlanabilen bir kahvaltı:)) Neyseki sözümü tutttum. Ya tutmasaydım ya da üç beş yıl sonra sözümü tutsaydım:)) Şaka bir yana arkadaşlarımla hoş sohbet eşliğinde güzel bir kahvaltı , güzel bir tatil günü geçirdik. Soframızda olan mamalar burda, size fikir olsun.Tarifi olmayanlarıda hemen ekleyeceğim;)








Fırında yaptığım kızartma













Limonlu cheese kek tarifi eklenecek;)













Kahvaltılıklar














Tahinli çıtır kurabiyeler tarifi eklenecek;)












Artık klasiğim olan sütlaç topları:)













Minik pastacıklar tarif hemencik gelecek:)










Şişe dizilmiş domates, salatalık, kızarmış hellim peyniri











Veee yine benim klasiğim olan top böreklerim:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder