8 Nisan 2010 Perşembe

HERŞEY BİRDEN BİRE OLDU:))



Merhabalar.Uzun süredir biliyorum kayıptım:) Bu habersiz gidiş için ve verdiğim sessizlik için özür dilerim:) Malum yaz tatili olunca insanın ne zaman nerde olacağı belli olmuyor benim de bu sefer öyle oldu galiba:) Leyleği de hava da görmedim ama epey dolaştım yine..Ankara, Antalya, Konya derken tatil bitmiş:) Aslında niyetim tatil boyunca bloğuma yokluğumu hissettirmeden bir şeyler eklemekti ama iş internette bitince olmadı gittiğim her yerde bulamadım çünkü interneti. Anlayacağınız evdeki hesap çarşıya uymadı:) Uymayınca da ben de sizlerden ve bloğumdan yoksun kaldım:(( Neyseki sizlere ve mutfağıma kavuştum. Tatil boyunca boş durmadım merak etmeyin yeni tariflerle dolu bir defterle geri geldim. Şimdi en kısa sürede mutfağıma girip yeni tariflerimi deneyeceğim ve sizlerle paylaşacağım.;) Ama ondan önce size daha önce denemiş olduğum tariflerimi de eklemeye başlaycağım.

Diğer taraftan da tatil günlüğünden birşeyler eklemek istedim. Ankara Gökçeyurt köyü. Az biraz köyümüz sayılır.:) Köyde fırında yapılan ekmeği , pideyi eklemek istedim. Sıcakken ekmeğin arasına tereyağ sürüp yemek müthiş bir şey.. Tabi bunu yapmak istiyorsan fırının başında beklemek gerekiyor.Yoksa sıcak ekmekleri kaçırabilirsin:) Ama ben burda ekmekleri kaçırmayım diye olacak galiba fotorafını çekmeyi unutmuşum:)) Pidelerle idare edin artık:)



İşte pidecikler..



Bu pidecikler böyle kürekle fırına doğru gidiyor..





Fırında pişiyorlar..



ve piştiler..





Bu da köyden bir manzara..






Burası göl barajı.Akşehir-Antalya arasında tam gölün kenarında küçük ve güzel bir baraj.




Bu da kayınvalidenin su böreği:)

Aslında çok şey var paylaşmak istediğim ama fotoraf çekmeyi hep unutmuşum.İnşallah bir dahaki sefere gezi fotoraflarımı da ekleyeceğim;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder