8 Nisan 2010 Perşembe

TAHİNLİ PEKMEZLİ MUFFEN


Ben bu muffenlere bayıldım. Yumuşacık harika oldular.Tarifini Disal arkadaşımın bloğunda görmüştüm. Pikniğe gideceğimiz bir günde de denemiştim. Piknikte de kapış kapış iyi gittiler:) Şimdi piknik zamanı olduğuna göre size de bir seçenek olsun:)

MALZEMELER:


1 Çay bardağı sıvı yağ
1 Çay bardağı şeker
1 Çay bardağı tahin-pekmez karışık
1 Yumurta
1 Çay bardağı süt
3 Çay bardağı un
1 Paket vanilya
1 Paket kabartma tozu

İÇİ İÇİN:


1 Paket krem şanti
1 Su bardağı süt

YAPILIŞI:
Yumurtayla şekeri çırpalım önce. Sonra da diğer malzemeleri ekleyip karıştıralım. Kek kağıdı konyduğumuz muffen kalıplarımıza kek harcımızı döküp 180 derecede pişirelim. Soğuyan muffenlerimizin başını kapa olacak şekikde keselim içini de kaşıkla boşaltalım. Hazırladığımız krem şantiyi ve keklerin içinden çıkan parçaları karıştırıp muffenlerin içine dolduralım. Yalnız şunu da bu arada belirteyim bir paket krem şanti çok geliyor. Siz şantinizi göz kararı hazırlayın benim şanti gibi çoğu boşa gitmesin:(( Muffenlerimiz servise hazır afiyer olsun.Şimdiden mutlu pazarlar dilerim;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder