6 Nisan 2010 Salı

İsim Kurabiyesi & Okuma Bayramı


Bu gün Bora'nın okuma bayramı vardı.Okulun konferans salonunda gösterilerini sundular.Oldukça telaşlı bir gündü,Bora Korsan kıyafetini giyinip beklemeye başladı :) En sol baştaki Bora.



Çok heyecanlılardı ama gösterileri oldukça güzel geçti.Tüm veliler harika mamalar hazırlamışlardı.Ben çocukların tek tek isimlerini yazmak istiyordum ama 40 çocuğun ismini yazmayı göze alamadım :)
O yüzden sınıfımızın adını yazdım.Yaklaşık 7o tane kurabiye oldu..Paketlemek epey zamanımı aldı.Ama kurabiyeler çok beğenildi :))O yüzden mutluyum ve huzurluyum...

Kurabiyenin tarifini daha önce yayınlamıştım linki burada. Örnek olması açısından kurabiyelerin fotoğraflarını ekledim.Ölçülerini iki kat arttırarak pişirdim.Dönüşte ise bizi evde hastalanmış ufak kuş bekliyordu.39.5'a çıkan ateşi için çok panik oldum,annemden alıp hemen eve geldim ve hemen ılık duş yaptırdım.İlaçlarını verdim şimdi biraz dirildi.Bu nasıl bir mikroptur anlamıyorum,bir türlü benim minik kuşu terketmedi :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder