7 Nisan 2010 Çarşamba

İTİRAFLAR:))))))))))))))

6 yaşındaki oğlum babasıyla yaptığımız hararetli tartışmanın ortasında
kocamın üzerine yürüyüp "Artistlik yapma len!" dedi. Evet oğlum, koru
anneni böyle televizyondan öğrendiğin repliklerle

Canım kaynanacığım, hani evimize her gelişinde, bin bir bahaneyle evin her
köşesini gezip temiz olup olmadığını kontrol ediyorsun ya, hiç zahmet etme
tertemiz her yer. Çünkü sen gelmeden önce oğluna saatlerce evi
temizletiyorum.

Sevgili beli ağrıyan teyze; külodunun içine iğneleyerek elalemden
sakladığın zinet eşyanlarını röntgen filmiyle tespit etmiş bulunmaktayız.
Bilgilerine

Pek çok memleket gezdim ama hiçbir yerde Malatya'daki pratik düzeni
göremedim. Kız Meslek Lisesi, yanında Erkek Meslek Lisesi, yanında
Evlendirme Dairesi

2,5 yaşındaki yeğenimin sütyen görünce verdiği tepki: "Aaaa, meme külodu!"

Bizim oradaki Carrefour´un ilk açıldığı zamanlar. Mağazada anlık indirim duyurularını anons eden kişi şöyle dedi: "Pantolonları indirdik, orta reyonda sizleri bekliyoruz." Geliyoruz anacım, sen öyle kal!

Esimin tuttugu futbol takımı yenilince bana küsüyor ve yastıgını yorganını alıp baska odaya yatmaya gidiyor.sanki karsı takımın gollerini ben atıyorum! Millet golleri yiyiyor,tasası bana düsüyor

Dün gazetede okudugum tren kazası haberi ile saskına döndüm.Ben hemzemini bir ilce zannediyor,"Ne bicim bir yer;her kaza orda oluyor!"diyordum.Meger kara yolu ile tren yolunu kesistigi her yere "hemzemin Geciti"deniyormus...


Kücükken yemek yemekten nefret ederdim.Annem bana yemek hazırladıgında bir tarafta tabak,bir tarafta terlik olurdu."İlkisinden birini yiyeceksin;ya yemek ya dayak"derdi.Mecburen,aglaya yalvar yemek yerdim


Bir arkadaşımla balık avlamaya gittiğimizde arkadaşım kovanın içinde yüzüp çırpınan balıkları bakıp ''bunlar tazemi?'' diye sordu balıkcıdaki cevap;'' yok abla pil takıp oynatıyoruz''...

Bir doktorla asla!
Genel cerrah olan sevgili aday adayımdan ilk iltifat: "Gözlerin ne kadar güzel ve büyük. Sende guatr olmasın sakın!"

Pis oldum
Görüşeceğimiz kişinin Azeri olduğunu toplantıdan önce söyleselerdi; "Nasılsınız?" soruma, adam "Pis deyilem." diye cevap verdiğinde bunun "Fena değilim." anlamına geldiğini bilmesem de boş bakışlarla, "Estağfurullah!" demezdim

Nikahsal kriz
Hafif heyecanlı başlanan imam nikahı seromonisinde, sözlü yapan öğretmen edasıyla pat diye abdestin farzını soran imam mı; hiç beklemediği anda gelen soruyla tutulup kalan gelini kurtarmak için "Aslında bilir de, heyecandan söyleyemedi" diye ortaya atılan anne mi; daha nikah biter bitmez karşıdaki bebeğe "pışt" deyip, ellerini çırparak şirinlik yapan kayınpeder mi yoksa onun gelinle damadı alkışladığını sanıp, coşkuyla alkışlamaya başlayan babam mıydı bizi gülme krizine sokan, tahmin edin bakalım...

Ölü yatırım
Sevgili kocam regl dönemlerimde öpmüyor beni. Neymiş efendim, ölü yatırımmış...

GSM operatörünün ekonomik tarifesine geçmek için annemden en çok konuştuğu 3 numarayı söylemesini istedim. Cevabını aynen aktarıyorum: “3-5-7.”


Neyden ses çıkarmak için yarım saat uğraşmıştım. Sonuç mu? Benden ses geldi ondan gelmedi.

Romantik olabilen kadının romantizm nedir bilmeyen kocasından inciler… Çok yorgun ve yarı uykulu olduğu bir sırada yanına yattım ve saçlarımı okşamasını istedim. Şöyle dedi: “Bak ben elimi başının üstüne koydum, hadi sen kafanı sağa sola salla”!

Dün gece evime giderken yolun tenhalığından olsa gerek kırmızı ışıkta
geçtim. Ardından yurdum polisine alkışı hak ettiricek anons: 'Bacım o
geçtiğin gece lambası değildi, çek sağa.'

Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil servisine taşıyan, ancak yarım saat sonra doktorun 'maalesef annenizi kaybettik' demesiyle annelerinin öldüğünü öğrenemeyen(!) bunun yerine 'ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını daha demin buradaydı!' deyip doktoru bir güzel döven komşularım var duyurulur...

Her zaman canım, aşkım diyen kocacığım Ramazan geleli beri, orucu bozulmasın diye bana ''kanka'' diyor ya...

İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı. Kurcaladı, kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü bulamadı. Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: 'Evde mi bıraktım acaba?' Onun tam aradığım kız olduğuna karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder